Nakon niza suradnji s renomiranim dizajnerskim imenima švedski modni div H&M može se pohvaliti najnovijom s Johannom Ortiz, talentiranom kolumbijskom dizajnericom koja je svjetsku slavu stekla kreiranjem ženstvenih modela haljina
Kreacije talentirane kolumbijske dizajnerice, čije haljine nerijetko dostižu cijenu i do 20 tisuća kuna, zahvaljujući suradnji s high street brendom H&M ovoga ožujka postat će dostupne široj masi po znatno prihvatljivijim cijenama.
Kako otkriva predstavništvo švedskog brenda, haljine iz kolekcije nastale u suradnji s dizajnericom Johannom Ortiz prodavat će se po cijeni od 30 do 60 eura, odnosno od 230 do 450 kuna, a u prosincu H&M je u prodaju pustio četiri modela haljine iz nadolazeće kolekcije.
Njena kolekcija za H&M, koja je svoju premijeru doživjela na prošlogodišnjem izdanju pariškog Tjedna mode, u odabrane trgovine i na web shop stiže ovoga mjeseca, 12. ožujka, a ujedno je riječ o prvoj H&M-ovoj suradnji s nekim latinoameričkim dizajnerom.
Kako je Ortiz imala priliku otkriti, printovi koji krase komade iz suradničke kolekcije s H&M-om rezultat su njezine opsesije cvijećem, palmama i prekrasnim bojama koje vidi kada se probudi u svom kolumbijskom domu u Caliju.
'Otisak Latinske Amerike i njegova jedinstvena slavljenička atmosfera nešto je što se može osjetiti u svakom dizajnu Johanne Ortiz, stoga me oduševljava činjenica što će toliko žena diljem svijeta odsada imati djelić Kolumbije u svojim ormarima, zahvaljujući suradnji s H&M-om', dodala je dizajnerica.