Prije desetak godina casual stajlinzi zaokruženi remenom s istaknutim logom nekog luksuznog brenda postali su nezaobilazan prizor, a ovaj specifičan dodatak sada je ponovno poželjan
Ciklička narav modne industrije pokazala se jakom i po pitanju trenda nošenja remena s logotipom. Početkom milenija ovaj dodatak doživio je vrhunac popularnosti zahvaljujući blještavim prijedlozima s potpisom dizajnerskih brendova poput talijanske Dolce & Gabbane, Guccija ili Guessa, da bi nekoliko godina kasnije postali otrcanim i staromodnim.
Na Instagramu, kao i na ulicama svjetskih metropola tijekom održavanja tjedana mode, remeni s logotipom neke luksuzne kuće ponovno su in, no ne i bilo kakve verzije.
Ljubiteljice mode sada su najviše privučene modelima remena kakve nude modne kuće Loewe, Celine, Hermès ili Givenchy, a koje krasi bezvremenski i šik izgled.
Kao što je slučaj s dodacima poput torbi i nakita, remeni ovoga tipa također su u stanju podići stajling na novu razinu, a dovoljan dokaz tome primjeri su poznatih ljubiteljica mode s Instagrama.