SVI GA VOLE

Hit trend koji pristaje svakoj građi i svačijem budžetu

21.01.2016 u 17:07

Bionic
Reading

Da je trend kupnje sportske odjeće, tzv. athleisure u stalnom porastu, itekako dobro znaju u razvikanim modnim brendovima. Kupovne navike mlađih potrošača koji se sve više okreću sportskoj odjeći i obući ozbiljno prijete prihodima modnih kompanija

Činjenica je da se sve više mlađe populacije okreće udobnoj sportskoj odjeći, koja više nije rezervirana samo za vježbanje, već i za svakodnevna casual izdanja, a tom trendu značajno pridonose i današnje mode ikone poput Kendall Jenner i Gigi Hadid, pripadnice nove generacije modernih cura koje itekako cijene udobnost, a najčešće ih se može vidjeti u udobnoj sportskoj odjeći, tajcima i tenisicama, što je do prije dvije, tri godine bilo nezamislivo u modnom svijetu.

It cure današnjice sa zavidnom količinom samopouzdanja šeću se u tajicama, sportskim jaknama, majicama i trenirkama te su štikle zamijenile udobnim i trendi tenisicama koje sjajno kombiniraju i uz elegantnije stylinge. Trend je postao vrlo brzo jedan od vodećih u svijetu mode, a bonus su mu udobnost i to što pristaje svima, bez obzira na građu tijela i broj kilograma, ali i cijene prilagođene svačijem budžetu.

Prema rezultatima analize Editeda, kompanije koja se bavi praćenjem prodaje odjeće i obuće u stvarnom vremenu, a koju koriste veliki modni brendovi, od high street lanaca preko luksuznih brendova do velikih robnih kuća, trend sportske odjeće i obuće bio je uvjerljivo najuspješniji, odnosno najprodavaniji u protekloj godini.

Zbog toga pati i prodaja traperica, donedavno omiljenog odjevnog predmeta, a sve se više kupuju hlače za jogu i odjeća koja prezentira aktivan i sportski način života. Podaci kompanije Edited pokazuju da je prodaja hlača za jogu bila 183 posto veća u odnosu na prethodnu godinu, a ništa manje nije zaostajala prodaja tenisica i sportskih grudnjaka.