Osim po prekrasnom moru, ali i živopisnom kontinentu, Hrvatska je nadaleko poznata i po svojoj gastronomskoj ponudi. Bogato kulturno i gastronomsko nasljeđe Hrvatske prepoznale su i strane tvrtke koje posluju u našoj zemlji, pa će se tako u ponudi trgovačkog lanca Lidl uskoro naći linija autohtonih domaćih proizvoda
Važan dio hrvatskog identiteta zasigurno je i gastronomska ponuda, a umijeće pripremanja tradicionalnih jela bogato je nasljeđe koje se prenosi s generacije na generaciju. Kako bi takvi proizvodi bili dostupni što većem broju ljudi, Lidl je pokrenuo liniju vrhunskih kvalitetnih autohtonih proizvoda pod skupnim nazivom Exelsia Croatica.
Zastupljeni su tradicionalni proizvodi svih hrvatskih regija koji su već odavno nadišli granice Hrvatske. Dalmaciju tako, među ostalim, predstavljaju višnja maraska, plavac mali i dalmatinski pršut. Istarski te kvarnerski aduti bit će delikatesno vino teran te rapska torta. Slavoniju će predstavljati delicija svjetskoga glasa kulen te rakija šljivovica. Od ostalih proizvoda kontinentalne Hrvatske bit će zastupljeni, među ostalim, zagorski štrukli sa sirom, ekološki kozji sir, medovača i ukusni paprenjaci.
Hrvatski autohtoni proizvodi raskošnih okusa posljednjih su godina sve više na cijeni, i to ne samo u Hrvatskoj, nego i šire. Ovo je još jedan način koji će to tradicionalno bogatstvo učiniti pristupačnijim većem broju ljudi.