Glasine kako će Chanel u srpnju povisiti cijene u Južnoj Koreji za 12 posto uzrokovale su duže redove ispred butika francuske luksuzne kuće u robnoj kući Lotte u Seulu proteklog tjedna, javljaju južnokorejski mediji
Red za Chanelov butik, piše Yonhap News, bio je dvostruko veći od uobičajenog, a prema izjavi jednog zaposlenika kolona je bila dovoljno duga da okruži cijelu zgradu robne kuće.
Luksuzne marke, uključujući i Chanel, obično naglo podižu cijene nakon takvih glasina, a sumnja se i da je riječ o poslovnoj taktici.
Chanel službeno nije potvrdio hoće li doći do poskupljenja nekih proizvoda, ali brojni su se postovi o planiranim Chanelovim poskupljenjima mogli pronaći na internetskim forumima koji se fokusiraju na luksuznu robu.
Jedna je osoba na internetu tvrdila da joj je pomoćnik za kupovinu iz SAD-a rekao za plan poskupljenja, a drugi su odgovorili objavom komentara da su i oni čuli slične glasine.
Prema navodima s foruma, cijena Chanelove klasične torbe srednje veličine s poklopcem, čija cijena u Južnoj Koreji iznosi oko 48 tisuća kuna, trebala bi porasti za oko 6 tisuća kuna.
Modna marka je nedavno povisila cijene nekim svojim proizvodima, u svibnju ove i studenom prošle godine.
Dok u svijetu raste tržište najma, u kojega se uključuju i velikli grači poput Keringa, tržište luksuzne mode bilježi porast u ovoj dalekoistočnoj zemlji. Prodaja odjela porasla je za 19,1 posto na godišnjoj razini u svibnju, dijelom zahvaljujući snažnoj potražnji za luksuznim markama.