Članstvo tvrtke Cocoon, koja nudi uslugu najma luksuznih torbi, od travnja 2020. godine povećalo se za više od 200 posto, a u tržište najma uključila se svojim ulaganjem u ovu tvrtku i globalna luksuzna grupacija Kering
Modno iznajmljivačko tržište postalo je ozbiljan posao. Mnogi koji su ovu uslugu koristili za jednokratne događaje, oslobodili su joj prostor u svojim ormarima za svakodnevne prilike pa ne čudi da najveći igrači u modnoj industriji počinju ulagati u ovaj tržišni segment.
Kering je posljednji veliki igrač koji je prigrlio tržište najma, najavljujući značajno ulaganje u pretplatnički servis za iznajmljivanje luksuznih torbi Cocoon.
Keringova podrška Cocoonu će omogućiti rast i investiranje u broj zaposlenih, logistiku i tehnološki razvoj, kako bi svojim članovima pružili ugodnije putovanje njihovom uslugom i cijeloj zajednici stvorili glatko iskustvo.
Cocoon svojim klijentima nudi više oblika članstva koja im omogućuju pristup više od 35 luksuznih marki, od klasičnih brendova poput Prade, Guccija, Chanela i Diora do Bottege Venete i Balenciage.
Kupci mogu odabrati mjesečne i tromjesečne planove članstva, a smisao je stalna rotacija torbi što Cocoonovim pretplatnicima omogućava praćenje trendova i osvježavanje ormara na najodrživiji način. Radi praktičnosti, torbe im se šalju izravno na kućnu adresu.
Članstvo tvrtke Cocoon se povećalo za više od 200 posto u odnosu na travanj 2020. godine, unatoč društvenim ograničenjima koja su bila na snazi prošle godine.
'S Keringovom nevjerojatnom poviješću, dokazanim iskustvom u inovacijama i velikim znanjem o luksuzu, fantastično je imati tako moćnog tržišnog lidera kao ulagača. Mi smo istomišljenici u našoj viziji održive modne budućnosti i našem poštivanju zakona luksuza. Tržište poziva na inovativna održiva rješenja i možemo vidjeti da naš model zasnovan na pretplati omogućuje dosljedno stvaranje prihoda kroz izazovna vremena', rekla je Ceanne Fernandes-Wong, izvršna direktorica i suosnivačica tvrtke Cocoon.
Kering se tako pridružuje dosadašnjim investitorima u Cocoon, među kojima su Simon Beckerman, osnivač Depopa, i Lilly Wollman, bivša partnerica u Generation Investmentu, dovodeći ukupna ulaganja na više od 2,5 milijuna funti.