Kolekcija vjenčanica koja se pripremala u tajnosti, ugledala je svjetlo dana, a sve zahvaljujući omiljenom brendu Mia Couture i već dobro poznatom, modnom stručnjaku Marku Grubniću, a zvijezda kampanje je prelijepa Tatjana Dragović
Kolekcija vjenčanica koja se pripremala u tajnosti, ugledala je svjetlo dana, a sve zahvaljujući omiljenom brendu Mia Couture i već dobro poznatom, talentiranom modnom stručnjaku koji uvijek iznova pomiče granice – Marku Grubniću.
Riječ je o bezvremenskoj kolekciji, a pomno birani materijali poput posebne čipke, tila i najfinije svile, čine ju iznimno bajkovitom, no u isto vrijeme pozitivno pomaknutom. U svakoj od deset haljina, jasno se vidi vizija koju je Marko htio naglasiti kroz predimenzionirane donje dijelove, retro puf rukave te klasične detalje koji kradu pažnju.
'Jako sam se posvetio ovom projektu jer su vjenčanja i haljine moja velika strast. Pomisao da upravo tvoja haljina nekome može biti najljepši podsjetnik na jedan od najvažnijih dana u životu, neprocjenjiva je nagrada i zadovoljstvo. Osobno ću po željama budućih mladenki prisustvovati probama jer mi je bitno da svaki detalj paše kao saliven. Smatram da vjenčanica mora biti bezvremenska i da ju upravo to čini savršenom. Kada mladenka pogleda sliku s vjenčanja za 20 godina, želim da bude zadovoljna', dodaje Marko.
Profesionalni tim Mia Couture, na čelu s Miom Madunić, zaslužni su za realizaciju Markovih ideja. Osim ove limitirane kolekcije, napravljene samo za Mia Couture, u showroomu je moguće pronaći i ostale svjetski poznate brendove.
Ova kampanja predstavlja snažnu i suvremenu ženu jasnih stavova i iznimnog ukusa, a upravo je Tatjana Dragović, koja je i zaštitno lice kampanje, predstavnica moderne žene koja zna kako uvijek izgledati besprijekorno. Svaka haljina ostavlja prostora za styling, tako da je u svakoj moguće izgledati iznimno romantično, a opet s druge strane i potpuno rock chic.