Ako je i bilo ikakve sumnje da je Adele ušla u novu eru, njezin spot za pjesmu 'Oh My God' dokazuje da se promijenila zauvijek. Naime, prožet skrivenim značenjima, crno-bijeli videospot pravo je putovanje visoke mode te ne nalikuje niti jednom vizualu koji je do sada objavila
Videospot u režiji Sama Browna otvara novu eru za pjevačicu koja otkriva novi život nakon razvoda od bivšeg supruga Simona Koncekog. No, ovaj spot za njezin treći singl s albuma '30' predstavlja i svojevrsno modno putovanje. Dizajniran od strane Jamie Mizrahi, spot za treći singl s njezinog albuma '30' vodi Adele na doista otmjeno putovanje.
Dok se kamera pomiče, a plesači plešu u kadru, Adele se transformira - tri odjevne kombinacije odražavaju njezino trenutno raspoloženje. Naravno, prvi izgled je najprigušeniji. U prvim sekundama videa tama blijedi i otkriva Adele odjevenu u Harris Reed prozirnu bluzu s mašnom i točkicama.
Kombiniranu uz gornji dio crnog korzeta i suknju naglašenog struka, ovaj izgled vrlo je sličan stilovima u kojima smo Adele imali već prilike vidjeti. S kosom zalizanom unatrag i naglašenog razdjeljka, završni detalji su mogli ostati klasični, no Mizrahi je s nakitom iz Reedove suradnje s Missomom sve podigla na višu razinu. Zlatne i biserne naušnice i odgovarajuće prstenje dali su dašak sjaja i glamura, a njihovi nebeski oblici nagovijestili su sljedeći ansambl.
Šivan po mjeri komad iz Louis Vuittona označio je drugi stih i tako se dobro uklopio s naslovom pjesme. Brokatna haljina i kratki bijeli bolero Nicolasa Ghesquièrea izgledali su impresivno, a trenutak kada Adele stoji ispod neonske aureole dodatno naglašava cjelokupan stajling. Dramatičnost izgleda dodatno je naglašena crnim kožnim opernim rukavicama i visećim naušnicama. Sjajan izgled pratila je i sjajna frizura te make-up: Sam McKnight napravio je retro frizuru s vrhovima izvijenima prema van, a vizažist Anthony Nguyen dodao obilje prepoznatljivog crnog eyelinera.
Ipak, stilska zvijezda videa bila je haute couture kreacija Vivienne Westwood koja je stigla kao veliko finale. S i jednim od korzeta Vivienne Westwood inače je nemoguće pogriješiti, a Adele je izgledala nevjerojatno a u crvenoj satenskoj haljini s odgovarajućim bolerom od svilenog tila.
Iako se zapanjujuća boja mogla vidjeti samo na Instagramu, gdje je Mizrahi objavio snimke iza kulisa, upečatljivost ovog stajlinga bila je itekako primjetna čak i u crno-bijeloj tehnici. Glamuroznu i veličanstvenu završnicu upotpunile su mokre kovrče i Cartier ogrlica prepuna dijamanata.