Jaguar radi na modularnoj aluminijskoj platformi na kojoj bi trebao izrađivati čitavu paletu vozila. Najvažniji automobil ipak krije se iza kodne oznake X760
U pitanju je limuzina iz segmenta D kojom bi Britanci konkurirali najpopularnijem automobilu u klasi - BMW-ovoj seriji 3. Zadnji put kad je Jaguar to pokušao iskoristio je platformu Ford Mondea i potpuno promašio.
Ovaj put situacija je navodno daleko ozbiljnija. Bernsteinov izvještaj citira jednog od Jaguarovih visokopozicioniranih direktora koji je rekao da marka ne može opstati uz prodaju automobila manju od 60.000 primjeraka godišnje te da će propasti ukoliko X760 ne uspije.
Ovakve izjave čine nam se pomalo previše dramatične, posebice kad se u obzir uzme uspjeh koji je JLR nanizao otkad ga je preuzela indijska Tata.
Srećom, nova platforma neće služiti samo za proizvodnju limuzine i karavana, već i crossover/SUV-a, a u planu su i hatchback i kupe. Možda više automobila može postići ono što ne uspije jednom.