Marion Cotillard
Izvor: Profimedia / Autor: Franck Castel / MPP / Crystal Pictures / Crystal pictures / Profimedia
Marion Cotillard
Izvor: Profimedia / Autor: Franck Castel / MPP / Crystal Pictures / Crystal pictures / Profimedia
OPIRU SE TRADICIJI
Ove sezone gotovo da ne postoji renomirani dizajnerski brend koji nije predložio nošenje jedne naušnice statement izgleda
Pomalo subverzivan, ovaj trend s modnih pisti uspješno se preselio na crveni tepih i gradske ulice
Od New Yorka do Londona preko Milana i Pariza, detalj jedne naušnice uljepšao je brojne siluete na revijama vodećih brendova u svijetu mode.
U studenom 2022., Guccijev dizajnerski tim predstavio je aktualnu kolekciju brenda, a ujedno i prvu nakon odlaska Alessandra Michelea. Spomenutom kolekcijom ponudili su zaron u eru Toma Forda u Gucciju, sa seksi i sofisticiranim siluetama, revidiranim i osvježenih u pogledu boja i raskošnih dodataka. Među njima pronašla se vrtoglava jednostruka naušnica optočena svjetlucavim kamenčićima.
U kolekciji francuskog Courrègesa, za čiju je novu popularnost zaslužan dizajner Nicolas Di Felice, fokus je bio na grafičkim i metalnim komadima poput ove statement naušnice ovalnog oblika.
'Anatomical Wonder' naziv je aktualne kolekcije Alexandera McQueena, koja osvaja svojom mračnom elegancijom prožetom nasljeđem iz devedesetih. Legendarna Naomi Campbell otvorila je reviju odjevena u crnu haljinu bez naramenica i s jednim, maksimalističkim tropskim cvijetom u uhu.
Kao i prethodno navedeni dizajnerski brendovi, da spomenemo samo neke, francuski Chanel također je ponudio vlastitu verziju 'buntovne' naušnice, u znaku cvijeta kamelije istaknutog kroz kombinaciju dragulja s biserima.
Nakon što je zavladao modnim pistama, ovaj mikro trend u svijetu nakita prihvatile su utjecajne dame iz svijeta slavnih poput ikone stila Rihanne i kraljice ulične mode, Katie Holmes.
Sa zlatnom naušnicom brenda Y/Project, koja imitira dlan, Rihanna je viđena u ožujku prošle godine na ulicama Los Angelesa.
Zvijezda serije 'Dawson's Creek', poznata po svom šik i minimalističkom stilu, ali i po odvažnosti kada je riječ o dodacima, na prošlogodišnjem izdanju filmskog festivala Tribeca u New Yorku osvanula je s jednom naušnicom ukrašenom Chanelovim logom.
Da ovaj trend neće nestati s dolaskom toplih mjeseci, nadolazećim kolekcijama dali su naslutiti brendovi poput spomenutog Alexandera McQueena , francuskog Courrègesa, Diora i brojnih drugih.
Ovom subverzivnom trendu nije odoljela ni francuska glumačka diva ovjenčana Oscarom.
Na predstavljanju novog izdanja dodjele filmskih nagrada César u Parizu, Marion Cotillard stajling u znaku efektnog Chanelovog kompleta iz nadolazeće kolekcije začinila je diskretnim detaljem jedne naušnice. Poput kompleta, stiže s potpisom poznatog francuskog brenda za koji, već dugi niz godine, nastupa u ulozi zaštitnog lica.