Prošle je sezone jednostavna karirana košulja bila apsolutni hit među slavnim ljepoticama, a da još uvijek uživa status must have krpice, svjedoče i trendseterice Olivia Palermo i Jessica Alba koje se ni ove jeseni ne odvajaju od nje
Malo tko bi pomislio da obična karirana flanelska košulja može postati predmet žudnja brojnih fashionistica, no košulje losanđeleskog brenda Rails toliko su tražene da je prodaja u protekloj godini skočila 300 posto, i taj trend, čini se, ne jenjava.
Ovih dana u tim košuljama pojavile su se modne ikone Jessica Alba i Olivia Palermo. Lijepa njujorška stilistica Olivia kariranu je košulju uklopila u naizgled nespojivu kombinaciju. Svezala ju je oko struka na sive uske traperice, crne gležnjače i ženstvenu svilenu crnu bluzu boho stila, a look je upotpunila velikom crvenom torbom.
Holivudska zvijezda i uspješna poslovna žena Jessica Alba odlučila se za potpuno opušten styling, pa je raskopčanu kariranu košulju nosila na običnu bijelu majicu, traperice trapez-kroja i visoka struka brenda Frame, a styling je obogatila tamnoplavom torbicom sa zlatnim lancem brenda Draper James iza kojeg stoji Reese Witherspoon i trendi šeširom brenda Janessau istoj boji.
Osnivač brenda Rails Jeff Abrams s razlogom zadovoljno trlja ruke budući da je brend izgradio potpuno sam, i to doslovno ni iz čega prije sedam godina. Omiljene košulje na prvi pogled ne razlikuju se od ostalih kariranih košulja na tržištu, no ono što ih čini it krpicom jest ultramekani pamuk i laskav kroj, a u prilog im svakako ide i prihvatljiva cijena.
'Pronašao sam kariranu tkaninu u jednom dućanu u centru Los Angelesa koja je bila dvostruka, imala je različit print s vanjske i unutarnje strane. Kad sam već krenuo u posao s košuljama, odlučio sam da ću se fokusirati na one s kariranim uzorkom', kaže vlasnik Railsa čije košulje obožavaju slavne ljepotice Gisele Bundchen, Jessica Alba, Reese Witherspoon te brojne modne blogerice.