Ovisnici o gaziranim pićima odsad mogu uživati u novom proizvodu. Poznati svjetski proizvođač bezalkoholnih napitaka Coca-Cola izbacio je na tržište novi napitak - gazirano mlijeko
Coca-Cola na tržište je izbacila novi proizvod, gazirano mliječno piće pod nazivom Vio. Riječ je o neobičnoj mješavini obranog mlijeka i gazirane vode s dodatkom voća koje se prodaje po cijeni od 1,50 dolara.
Novi proizvod dio je Coca-Colinog projekta Pro Life koji se bavi razvojem proizvoda na bazi mlijeka. Gazirano mlijeko ima svega 120 kalorija, a proizvodi se u četiri ukusa: mango-breskva, šumsko voće, tropsko voće i limun.
Gazirano mlijeko zasad je pušteno u prodaju samo u New Yorku, a njegova daljnja sudbina i razvoj ovisit će o uspjehu na tamošnjem tržištu. Ako se Njujorčanima svidi, u gaziranom mlijeku uskoro će moći uživati i ostatak Amerike i Europa.