Chloe hlače - novi statusni simbol
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Chloe hlače - novi statusni simbol
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Trend sportske odjeće bilježi uzlet zadnjih nekoliko sezona, a krivci zato su prije svega kupovne navike mlađih potrošača koji se sve više okreću udobnoj sportskoj odjeći, ali i modne ikone današnjice, od poznatih cura Gigi Hadid i Kendall Jenner. To su na vrijeme shvatile i modne kuće, u prvom redu Chloé, koje su svoje kolekcije uvrstile šminkerskije verzije trenirki
Udobne hlače od svile i viskoze s elastičnim pasicom i prugicama sa strane nose potpis mode kuće Chloé i apsolutni su hit sezone. U modelu boje crnog vina s bež trakama sa strane prva je bila viđena Kendall Jenner, a na reviji je tu fensi trenirku nosila manekenka Edie Campbell
No crne hlače s prugicama u duginim bojama te patentnim zatvaračem na dnu nogavica postale su ovoga ljeta hit među slavnim ljepoticama poput Belle Hadid, Rosie Huntington-Whitely, Lily Aldridge i street style zvijezde Veronike Heilbrunner pa ih modni znalci već nazivaju novim statusnim simbolom. To ne čudi kad cijena ove poželjne krpice koju je brend Chloé nudi u svojoj aktualnoj proljetnoj-ljetnoj kolekciji iznosi oko 7.500 kuna, a poznate ih dame s nevjerojatnom lakoćom kombiniraju u svoje ležerne dnevne, ali i elegantnije večernje stylinge što je donedavno bilo nezamislivo u modnom svijetu.
Trend sportske odjeće tzv. athleisure uvjerljivo vlada modnom scenom, a više od svega na cijeni je udobnost. Ne iznenađuju stoga rezultati analize Editeda, kompanije koja se bavi praćenjem prodaje odjeće i obuće u stvarnom vremenu, a koju koriste veliki modni brendovi, od popularnih lanaca preko luksuznih brendova do velikih robnih kuća, a koji pokazuju da je trend sportske odjeće i obuće bio uvjerljivo najprodavaniji u 2015., a analitičari očekuju da će se taj trend nastaviti i u budućnosti.