KONGRES MENADŽERA

Kako digitalni DNK korisnika može transformirati vašu strategiju prodaje

27.06.2024 u 09:52

Bionic
Reading

Digitalni DNK moćan je alat kojeg menadžeri mogu koristiti za bolje razumijevanje svojih potrošača, razvoj ciljanijih marketing kampanja, stvaranje boljih proizvoda i usluga te pružanje personaliziranog iskustva kupcima.

Kongres menadžera u organizaciji Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika CROMA ove će se godine održati 3. i 4. listopada u hotelu Ambasador u Opatiji, na temu „Ljudi, tehnologija i budućnost poslovanja“. Dr. Vanja Ljevar održat će predavanje na temu Digitalni DNK povodom kojeg nam je otkrila što sve možemo saznati iz ovih moćnih skupova podataka.

Na ovogodišnjem Kongresu menadžera kojeg organizira HUM – CROMA održat ćete predavanje na temu Digitalni DNK. Možete nam otkriti o čemu je riječ i zašto menadžeri naše regije ne smiju propustiti vaše predavanje i Kongres općenito?

U mojoj consulting agenciji, Kubik Intelligence, uvijek smo bili fascinirani ljudskim ponašanjem i načinom na koji skupljanje ovih podataka o ponašanju može pomoći prodaji. Ljudi su po prirodi fascinantni i misteriozni (i sami sebi). Recimo, jeste li se ikada zapitali zašto zasučete rukave na određen način; zašto pokažete donje zube kad se smiješite nekome tko vam se sviđa ili prljavo posuđe stavite na jednu veliku hrpu, umjesto da ih razbacate po kuhinji? Sva ova ponašanja govore mnogo toga o tome tko smo mi kao ljudi i ovo nije nešto što se dešava samo u našem fizičkom svijetu. Svaki dan ostavljamo bezbroj digitalnih otisaka koji nam mogu poslužiti gotovo kao vrhovi prstiju i ispričati priču o nama.

Digitalni DNK je stoga odraz ideje da veliki podaci mogu pružiti vrijedan uvid o kupcima. Na primjer, jeste li ikada razmišljali o tome što vaše 'zanimljive' Spotify liste mogu reći o vama? Isto tako, moguće je bolje razumjeti osobu na temelju određene vrste čestitki koje kupuje, kasno noćnih kupnji na Amazonu, ili na osnovu broja ljudi koje prate na Instagramu.

Velika prednost ove analize je u tome što se ova vrsta podataka stvara u ne laboratorijskom okruženju (za razliku od anketa ili fokusnih grupa kada ljudi znaju da ih se 'promatra'). To nam također omogućuje ne samo da pristupimo velikom broju misli i emocionalnih stanja pojedinaca, već i da to učinimo na skalabilan način.

Raznovrsni skup digitalnih otisaka (uključujući i ne ograničavajući se na: podatke o kupnji, Netflix povijest, Google pretraživanja, podatke s pametnog sata, biometrija, komentari i objave na društvenim mrežama itd.).

Svi ovi uvidi i ljudski digitalni DNK su moćni alati koje menadžeri mogu koristiti za bolje razumijevanje svojih potrošača, razvoj ciljanijih marketing kampanja, stvaranje boljih proizvoda i usluga te pružanje personaliziranog iskustva kupcima.

Ovogodišnji Kongres nam pruža jedinstvenu priliku da približimo sav tehnološki napredak menadžerima naše regije i da ih upoznamo sa tim kako da dobiju bogatije i detaljnije informacije o njihovim potrošačima. Analizirajući digitalne tragove i Digitalni DNA, menadžeri mogu otkriti stvari poput toga: koji su interesi i strasti potrošača; koje proizvode i usluge već koriste?; kako koriste proizvode i usluge? I, konačno, što ih motivira za kupovinu?

Što je zapravo digitalni DNA i jesu li menadžeri upoznati s time?

Svi mi imamo šarolike živote: izlazimo, kupujemo hranu, idemo u kino, sastajemo se s prijateljima, gledamo Netflix, naručujemo blender s Amazona i rezerviramo naše dugo čekano putovanje. U samo jednom danu, samo jedna osoba ostavi mnoštvo digitalnih otisaka, na nekoliko platformi. Svaka interakcija, lajk, share, korak i bankovna transakcija predstavljaju podatkovne točke koje govore toliko o nama - zapravo, više nego što možemo i pretpostaviti. Naši digitalni otisci kriju tajne naše psihologije i male navike kojih mi sami možda nismo svjesni. Ti tragovi podataka su poput pojedinačnih dijelova slagalice. Sami za sebe daju male dijelove informacija. Okupljeni na jednom mjestu i povezani - mogu pružiti snažan kontekst, veliku sliku o osobnim i dubljim unutarnjim svjetovima pojedinca. Mnogi znanstvenici koji se bave podacima, čelnici tvrtki, pa čak i vlade govore o dijeljenju podataka i integraciji te vrijednosti koju bismo mogli dobiti od povezivanja osobnih podataka. U našoj agenciji, Kubiku, mi smo ove ideje pretvarali u praksu: na Kongresu ćemo podijeliti ne samo kakve je uvide moguće dobiti iz osobnih izvora velikih podataka, već ćemo podijeliti i kako smo postali pioniri u metodološkom pristupu koji koristi i vrline etnografije i snagu velikih podataka. Ovaj rad predstavlja prvi primjer konsenzualnog izvlačenja osobnih podataka na 7 platformi, s ciljem stvaranja pregleda životnog stila i unutarnjih svjetova pojedinca, otkrivajući molekulu koja nosi informacije u osnovi osobnosti i ponašanja čovjeka – njihov digitalni DNK.

Ovaj pristup analizi ponašanja je potpuno nov. Imat ću veliku čast podijeliti s vama neka od najboljih otkrića i primjena ovog rada kako bismo mogli educirati i podići svijest menadžera o tome koliko je korisno stvarati personalizaciju temeljenu na ovim podacima.

Izjavili ste kako je jedan od najboljih načina da se povežemo s drugima kroz dijeljenje našeg znanja i iskustava- upravo je to svrha Kongresa menadžera koji će se održati u Opatiji 3. i 4. listopada. Što biste poručili sudionicima i menadžerima?

Dijeljenje znanja i iskustava je jedan od najmoćnijih načina da se povežemo s drugima i izgradimo nove, uzbudljive ideje. To je posebno važno u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, gdje se stalno suočavamo s novim izazovima i prilikama.

Kongres menadžera nudi platformu za upravo takvu razmjenu. Kroz niz predavanja, panela i radionica, imat ćete priliku da saznate o najnovijim trendovima u menadžmentu, upoznate se s najboljim praksama i napretku tehnologije i, naravno, da se povežete s kolegama koji dijele vaše interese.

Sudionicima bih preporučila da se ne boje postavljati pitanja, sudjelovati u diskusijama i da iznesu svoje ideje. Iskoristite priliku da upoznate nove ljude i izgradite odnose s kolegama iz različitih sektora. Ovaj kongres je izvrsna prilika da saznate sve o novim perspektivama i načinima razmišljanja.

Vjerujem da će vam sudjelovanje na Kongresu menadžera u Opatiji biti vrijedno iskustvo koje će vam pomoći da unaprijedite svoje vještine i znanje te da postignete veći uspjeh u vašoj karijeri - ja se osobno radujem razmijeni ideja i upoznavanju sa svim kolegama!

Više informacija o kotizacijama i programu pronađite putem poveznice.