OLAKŠAJTE SI

Kako se osjećati sretno na poslu

16.09.2009 u 08:51

Bionic
Reading

Budući da na radnim mjestima provodimo najveći dio dana, bilo bi dobro kada bismo se na poslu mogli osjećati sretno. Naravno, sreća najvećim dijelom ovisi o tome koliko volimo posao koji radimo. Ipak, postoje načini da si dan na poslu učinimo ako ne sretnijim, onda barem podnošljivijim

Dani na poslu ne moraju nužno biti teški i opterećujući. Donosimo vam nekoliko savjeta kako da si olakšate boravak na poslu.

1. Provjerite u kakvom su vam stanju oči i naprežete li ih previše: stavite šaku kod čela kao da salutirate. Ako nakon toga poteza osjećate trenutno olakšanje u očima, vaš radni prostor je previše svijetao. Ugasite svjetlo, smanjite osvjetljenje na računalima i, ako možete, zamračite prostor.

Sjedite uspravno na radnom mjestu

2. Inzistirajte na kvalitetnoj i udobnoj radnoj stolici. Uzmite si vremena koliko god treba kako biste si namjestili stolicu što udobnije.

3. Sjedite uspravno. Takav položaj dobar je za kralješnicu, ali omogućava i bolji protok energije te bolje raspoloženje.

4. Organiziranost na poslu je važna, stoga stavite na radni stol uredske dodatke koji vam mogu pomoći da se bolje organizirate.

5. Nabavite si slušalice tako da ne morate držati telefon u ruci dok razgovarate. To je vrlo ugodna i rasterećujuća stvar koja će vam olakšati radni dan. Možda izgleda malo glupo, ali je korisno.

6. Radno mjesto nije prostor gdje biste trebali držati slatkiše. Svakodnevno konzumiranje poslastica može dovesti do viška kilograma, a to ne biste htjeli.

7. Iako svi volimo izbjeći komplicirane telefonske razgovore, ali i neugodnu elektroničku poštu, činjenica jest da je i to dio posla. Zapravo, takve stvari rješavajte najprije. Ako ih prolongirate, situacija će postati još gora. Puno bolje ćete se osjećati ako ih prije riješite.

Zapitajte se koliko vremena provodite surfajući internetom

8. Ako na poslu dobijete primamljivu ponudu uz koju ide i velika odgovornost, dobro razmislite. Stručnjaci kažu kako biste trebali zamišljati da je to posao koji morate napraviti već idući tjedan. Na taj način sebi pojašnjavate o kakvom je doista poslu riječ i je li to nešto što želite raditi. Na osnovi toga donijet ćete dobru odluku.

9. Iskreno sebi priznajte kako provodite vrijeme na poslu. Osjećate se umorno, ali je li to uistinu zbog toga što puno radite? Zapitajte se koliko vremena provodite surfajući internetom, razgovarajući na telefon i tražeći stvari koje ste negdje zametnuli. A zapitajte se i koliko vremena radite na poslovnim zadacima. Nemojte se umarati dodatnim i nepotrebnim stvarima.

10. Izađite van najmanje jednom dnevno i, ako je moguće, prošećite. Dnevno svjetlo i fizička aktivnost blagotvorno će djelovati na vašu koncentraciju, raspoloženje i radni elan.

11. Čak i ako ne možete izići van, uzmite si 10-minutnu pauzu svakih sat vremena. Istraživanja pokazuju da čovjek nakon tih deset minuta ponovno ima dobru koncentraciju.

12. Barem jednom tjedno otiđite s nekim na ručak, ali ne u kantinu na poslu, nego izvan zgrade u kojoj radite.

13. Lijepo je znati mnogo toga, ali dopustite sebi biti neznalica u nekim stvarima. To su one stvari o kojima ni ne trebate ništa znati.