Apetit za ljepotom

Kineska glad za luksuzom ne jenjava, a L'Oréal i Hermès zadovoljno trljaju ruke

22.10.2021 u 15:35

Bionic
Reading

L'Oréal je u četvrtak objavio bolji rast prihoda od očekivanog u trećem tromjesečju, potaknut stalnom snažnom potražnjom za luksuznim linijama u Kini, a sjajnim rezultatima hvali se i Hermès

Francuska beauty grupacija L'Oréal, koja posjeduje robne marke poput Lancome i Armani kozmetiku, zabilježila je porast prodaje luksuznih brendova za više od 20 posto. Iako je kontinentalna Kina nastavila bilježiti dvoznamenkasti rast tijekom tromjesečja, potpomognuta velikom potražnjom za proizvodima za kosu i kožu, rast je ublažen ponovnim pojavljivanjem nekih regionalnih ograničenja zbog koronavirusa.

Izvršni direktor Nicolas Hieronimus rekao je da su ograničenja najviše utjecala na prodaju u trgovinama te da je poslovanje e-trgovine u zemlji nastavilo cvjetati. 'Kinesko stanovništvo i njegova srednja klasa se povećavaju i njihov apetit za ljepotom nije zadovoljen', rekao je Hieronimus.

Kina je prošle godine, prema tvrtki za istraživanje tržišta Statista, postala drugo najveće svjetsko tržište proizvoda za ljepotu i osobnu njegu nakon SAD-a jer su rastuća srednja klasa i društveni mediji utjecali na povećanje potražnje za premium markama. Pozivi kineske vlade na 'zajednički prosperitet', širu politiku usmjerenu na smanjivanje jaza između bogatih i siromašnih, izazvali su zabrinutost ulagača kako bi država mogla nastojati ograničiti kupnju luksuznih proizvoda.

No Hieronimus smatra kako će napori za preraspodjelu bogatstva vjerojatno povećati srednju klasu i koristiti L'Oréalu. Rekao je da su premium linije L’Oréalove najbrže rastuće kategorije u Kini, posebno izdvojivši brendove Lancome i Helenu Rubinstein. Tvrtka je izvijestila o povećanju prodaje od 13,1 posto u razdoblju od srpnja do rujna, što je znatno više od 8 posto koliko su prognozirali analitičari, strahujući da će se potražnja smanjiti nakon buma koji je nastupio nakon lockdowna.

Da Kinezi imaju neutaživu glad za luksuzom dokazuju i rezultati Hermèsa čiji su prihodi u trećem tromjesečju skočili 31,5 posto na godišnjoj razini, čemu su najviše pridonijeli izvanredni rezultati u Kini.

Ova francuska luksuzna tvrtka u tri mjeseca do 30. rujna ostvarila je prihod od 2,37 milijardi eura, što je 40,3 posto više u odnosu na 2019. Stope rasta bolje od očekivanih potvrdile su da je Hermès jedan od luksuznih brendova s najboljim učinkom ove godine.

'Ovo izvješće potvrđuje ono što već znamo, a to je da najjači postaju još jači', rekao je Luca Solca, analitičar iz Bernsteina. Ranije ovog tjedna Kering je izvijestio da je prodaja porasla za 12,2 posto u odnosu na 2020. godinu, dok je lider sektora LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton u odnosu na prošlu godinu porastao za 20 posto. U ključnom odjelu kožne galanterije u tom je razdoblju organska prodaja porasla za 22,2 posto, vođena stalnom potražnjom i značajnim isporukama tijekom tromjesečja.

Hermès je inače u rujnu u blizini Bordeauxa otvorio novu radionicu kožne galanterije, a radi se i na nekoliko drugih proizvodnih pogona. Prodaja konfekcije i modnih dodataka porasli su za 39,4 posto; satova, 53,7 posto te svile i tekstila 49,2 posto. Ostali sektori, odjel koji uključuje nakit i kućne potrepštine, zabilježili su 47,5 posto povećanje, a odjel parfema i beauty proizvoda porastao je 32,5 posto, s tim da je beauty segment lansiran u srpnju u Kini.

Hermesova radionica u Saint-Vincent-de-Paulu
  • Hermesova radionica u Saint-Vincent-de-Paulu
  • Hermesova radionica u Saint-Vincent-de-Paulu
  • Hermesova radionica u Saint-Vincent-de-Paulu
  • Hermesova radionica u Saint-Vincent-de-Paulu
  • Hermesova radionica u Saint-Vincent-de-Paulu
    +11
Hermesova radionica u Saint-Vincent-de-Paulu Izvor: Profimedia / Autor: Philippe LOPEZ / AFP / Profimedia