NOVA ALDUK KAMPANJA

Kolekcija vjenčanica inspirirana ženskim tijelom: Laskavi krojevi ističu ono najbolje ili prikrivaju 'nedostatke'

22.07.2020 u 10:15

Bionic
Reading

Ivan Alduk predstavlja novu kolekciju vjenčanica za jesen i zimu putem jednostavne modne kampanje fotografa Ivana Pavliša lišene suvišnosti i pretjerivanja koja postaje izvrstan odgovor na trenutnu situaciju

'Ne pristajem na 'novo normalno' stanje koje je miljama udaljeno od tog pojma i na svakodnevno zasipanje depresivnim brojkama s kojima ne znam gdje bih. U stanju sličnom kaosu gdje gasimo jedan požar dok nam se istovremeno rasplamsava ostatak zgarišta, ne mogu sjediti i ne činiti išta. Ono što kao modni dizajner najbolje radim i znam jest upravo to - dizajn, stvaranje posebnih kolekcija, kampanja, predivnih modela i zadovoljnih klijenata. Ono što me izuzetno ispunjava i veseli jesu radna mjesta u našem brendu, moji suradnici kojih se olako ne odričem u ovom kaosu. Stanje u koje smo svi upali, u nama je probudilo dalmatinski dišpet pa smo prvo otvorili veliki, raskošni Alduk dućan na najljepšem zagrebačkom trgu, Trgu kralja Tomislava 19, a sada, u vrijeme kada su svadbe postale glavna tema medija, predstavljamo novu kolekciju vjenčanica', izjavio je dizajner.

Iza Ivana Alduka je više od deset modno uspješnih godina stvaranja, bezbroj kreacija i modnih kolekcija, kampanja, zadovoljnih ambasadorica i klijentica. On jasno artikulira ne samo svoje projekte, već i stavove te ih se ne libi izreći, a njegov odgovor na trenutnu situaciju dolazi u vidu predivnih modnih kolekcija.

Ivan Alduk Bridal kampanja
  • Ivan Alduk Bridal kampanja
  • Ivan Alduk Bridal kampanja
  • Ivan Alduk Bridal kampanja
  • Ivan Alduk Bridal kampanja
  • Ivan Alduk Bridal kampanja
    +5
Ivan Alduk Bridal kampanja Izvor: Promo fotografije / Autor: Ivan Pavliš

'Vraćanje sistema na neke stare, dobre postavke. To je bila smjernica pri stvaranju ove kolekcije vjenčanica, ali i modne kampanje. Bijelo kao simbol nevinosti i nečeg praznog na čemu ćemo zabilježiti svoje misli, ideje, želje i sjećanja je temelj od kojeg kao kreativac krećem. Bijeli papir koji trpi razne poteze rukom, sve ideje, a onda ista takva tkanina i studio - mislim da je to izvrstan spoj za prezentaciju nove kolekcije u ovim vremenima', objasnio je Alduk ideju nove kampanje.

Kolekcija vjenčanica inspirirana ženskim tijelom, ističe ono najbolje ili prikriva 'nedostatke'. Aldukov rukopis lako prepoznatljiv po naglasku na liniji struka, u novoj sezoni je upotpunjen posebnim, efektnim tkaninama, čipkama i laskavim krojevima. Detalji pojasa od baršuna, plašt/rukavi koji se mogu skinuti, suknja kao dodatak jednostavnoj liniji vjenčanice koja je u tren čini raskošnom ili funkcionalnom su novosti koje očekuju buduće mladenke pri isprobavanju.

'Ne treba život uvijek gledati razumom, već je ponekad pametno pustiti srce da vodi. A ako ono, u ovo ludo vrijeme, vodi i prema raskošnoj vjenčanici iako je svadba u uskom krugu obitelji ili na plaži - dopustite mu tu slobodu. Osjetljivost na trenutak i razumnost u svakoj situaciji je ionako precjenjena te nikad ne vodi nezaboravnim uspomenama', insprativno je poručio Ivan svim svojim postojećim i budućim klijenticama.