HIGH STREET DVOJNICA

Košta svega 100 kuna: Jeftina verzija jedne od najpopularnijih torbi na svijetu

02.10.2020 u 15:40

Bionic
Reading

Nakon što je postao kreativnim direktorom brenda Bottega Veneta, britanskom dizajneru Danielu Leeju pošlo je za rukom u potpunosti ga oživiti i učiniti jednim od najpopularnijih brendova današnjice, ponajviše zahvaljujući obući i modnim dodacima u znaku torbi koje posljednjih sezona čine sam vrh najpoželjnijih na svijetu

Svjesni ogromne popularnosti torbi koje je britanski dizajner predstavio u brendu Bottega Veneta, popularnim i cjenovno pristupačnim high street brendovima nije dugo trebalo da na veliku potražnju kupaca za skupocjenim torbama specifičnog izgleda odgovore lansiranjem njezinih jeftinih verzija.

Poznati high street brend Stradivarius koji je poput Zare, Manga, Bershke ili Pull& Beara dijelom španjolske grupacije Inditex, posljednji je u nizu pristupačnih brendova koji se odlučio bolje pozabaviti Botteginim bestselerom u znaku torbe Pouch s dodatkom ručke.

Originalni model u formi ručne torbe clutch protekle godine proglašen je najpoželjnijom torbom na svijetu, a njezine nasljednice, osim zlatnog lanca i vezica, imaju i debelu kožnu ručku za nošenje preko ramena.

I dok torba Pouch s kožnom ručkom u prodaji iznosi nešto više od 16 tisuća kuna, gotovo identičnu verziju navedene torbe u aktualnoj ponudi Stradivariusa pronaći ćete po cijeni od 100 kuna.