ČESTITAMO!

L'Oreal slavi 100. rođendan

04.06.2009 u 14:02

Bionic
Reading

Francuski div L’Oreal, jedna od vodećih svjetskih kozmetičkih kuća, ovih dana slavi sto godina postojanja. U Hrvatskoj je tim povodom pokrenut filantropski projekt Dan znanosti

Umjesto da novac potroši na tradicionalnu proslavu, L’Oreal će rođendan slaviti kroz pokretanje lokalnih projekata u 60 zemalja u kojima posluje diljem svijeta.

Njihov projekt u Hrvatskoj, Dan znanosti, sastojat će se od izvođenja pokusa iz prirodnih znanosti u osnovnim školama, pri čemu će učenici završnih razreda i njihovi učitelji biti demonstratori pokusa, a mlađi učenici publika, a sve s ciljem da djeca bolje razumiju prirodne znanosti i možda se zainteresiraju da postanu znanstvenici.

Imena deset odabranih škola bit će objavljena u rujnu 2009. godine, a škole na natječaj mogu prijaviti svoje projekte do 31. srpnja. Projekt će se u prvoj godini provoditi u tri županije – Primorsko-goranskoj, Istarskoj i Ličko-senjskoj, a bit će proveden 10. studenog, na Svjetski dan znanosti za mir i razvoj. Projekt Dan znanosti partnerski je projekt L’Oréala Adria i Udruge Zlatni rez.

Prije sto godina L'Oreal je startao u Parizu kao mali obiteljski posao koji je pokrenuo tada mladi francuski kemičar Eugène Schueller. Davne 1909. godine otkrio je sigurnu formulu za boju za kosu te je patentirao pod imenom Aureale. Tako se, naime, zvao tada popularan stil frizure.

Svoju boju za kosu počeo je prodavati profesionalnim frizerima – noću je radio na novim, boljim receptima, a danju je gotove proizvode biciklom razvozio po frizerskim salonima.

Prošlo je punih deset godina dok je zaposlio još tri kemičara, a otada se posao počeo sve snažnije razvijati do pravog modnog carstva današnjice. L'Oreal je tako preživio Veliku depresiju, dva svjetska rata i sve žešću konkurenciju u rastućoj ekonomiji.

Francuski div danas je vodeća svjetska tvrtka za kozmetiku i uljepšavanje, s više od 67.500 zaposlenika. Dvadeset i šest brendova tvrtke, od kojih su najjači Lancome, Vichy te Biotherm, distribuiraju se u čak 130 zemalja.