Nakon novih izdanja Tjedana mode u New Yorku, Londonu i Milanu, red je došao na pariško izdanje na kojemu renomirana dizajnerska imena predstavljaju nadolazeće kolekcije namijenjene novoj sezoni jesen/zima
Poznata francuska modna kuća Dior, na čelu s talijanskom dizajnericom Mariom Graziom Chiuri, u pariškom parku Tuileries predstavila je najnoviju kolekciju namijenjenu novoj sezoni jese/zima, a ono što je mnogima privuklo pozornost je niz manekenki koji su modnom pistom prošetale s naglašenim make-upom i pregršt inačica svilenih marama za kosu.
Navedeni modni dodatak u potpunosti je dominirao novom Diorovom kolekcijom, a prema riječima frizerskog stilista Guida Palaua, postoji mnoštvo konotacija kada je riječ o maramama za kosu i zato tako dobro modno funkcioniraju.
'Kada se vratite u prošlost, marame za kosu postale su omiljeni dodatak francuskih filmskih zvijezda na odmoru, a s druge strane predstavljaju sinonim za bikersku kulturu i rock and roll', ističe poznati frizer dodajući kako upravo ovaj modni dodatak naglašava osobnost dame koja ih odluči nositi.
Ovaj veliki modni trend u nastajanju u aktualnoj sezoni odlučila je testirati monegaška princeza i unuka filmske dive Grace Kelly, 33-godišnja Charlotte Casiraghi.
Smeđu maramu s uzorkom Charlotte je na reviji modne kuće Saint Laurent nosila uz stajling inspiriran muškim stilom odijevanja, a koji je stvorila uz pomoć mornarski plavog sakoa na dvoredno kopčanje i maslinasto zelene bluze u paru sa sivim hlačama culotte, parom crnih gležnjača lakirana sjaja i dodatke u znaku smeđeg remena i crne pismo-torbe s potpisom Saint Laurent.