Holivudska ljepotica Angelina Jolie dobro je poznata po svojim klasičnim modnim izdanjima u kojima dominiraju bezvremenski komadi, pročišćeni krojevi i neutralni tonovi
Glumica koja je svoj nekad buntovni način odijevanja uspješno zamijenila modnim minimalizmom uvijek plijeni poglede gdje god da se pojavi.
Fotografima nije promaknula ni prilikom šetnje Los Felizom u društvu kćeri Zahare i Vivianne.
Po mnogima jedna od najljepših holivudskih glumica zadivila je ponovno svojim efektnim, no detaljno osmišljenim dnevnim izdanjem u kojem je izgledala bez greške.
Angelina je lepršavi bijeli top i zanimljive crno-bijele hlače širokih nogavica spojila s trendi kaputom klasičnog dizajna i ravnim natikačama smeđih tonova.
Da su modni detalji ključni za svaku kombinaciju, dobro zna i slavna 46-godišnja brineta koja je ovaj casual stajling podignula prelijepom kožnom torbom u neutralnoj bež boji, a koju bi bez sumnje svaka fashionistica poželjela imati u svojoj kolekciji.
Riječ je o statement torbici od najfinije kože koju izrađuje renomirani talijanski brend Loro Piana, najpoznatiji po luksuznoj odjeći od vune i kašmira.
Brend postoji od 1924. godine, a divna torba pod nazivom Sesia (ime je torba dobila po dolini u kojoj se nalazi sjedište Loro Piane i rijeci koja prolazi kroz nju) savršen je modni dodatak bezvremenskog dizajna koji će bez sumnje upotpuniti svaki stajling.
Za ovu lijepu torbu, koja je osvojila i Angelinu, trebate izdvojiti više od 26 tisuća kuna.
Inače, brend Loro Piana dosad nije stavljao naglasak na torbice te su ih tretirali kao više nadopunu njihovoj liniji odjeće, ali Sesia je zamišljena kao prava statement torba.
Prati je i jaka kampanja koju potpisuje fotograf David Sims, a glavne su zvijezde Natalia Vodianova, Malika Louback i glumica Tony Liyu. Inače, torba Sesia razvijala se dvije godine, a za izradu jedne potrebno je 12 dana i na njoj radi i do 20 majstora. Sva proizvodnja je u Italiji, a koriste se materijali u rasponu od teleće kože do kože aligatora. Korištenu janjeću i teleću kožu certificirao je Leather Working Group, međunarodna neprofitna organizacija čiji je cilj smanjiti negativan utjecaj proizvodnje kožne galanterije na okoliš, a ljepilo koje se koristi je na bazi vode i ne sadrži otapala.