Već nekoliko godina na tržištu Megane ostvaruje dobar uspjeh, no kad vrijeme počne načinjati stari model, proizvođači se uvijek dosjete raznim specijalnim izdanjima, pa je tako i Renault pripremio bolji paket opreme za svoj kompaktni model po još boljoj cijeni. Francuzi, majstori za akcijske cijene, su tržištu ponudili Megane GT line. Samo ime zrači sportskom elegancijom. Testirali smo spomenuti model. Evo što smo doznali
O dizajnu Meganea može se dosta pričati, no valja istaknuti da je linija aktualnog modela našem ukusu najprimjerenija dosad. Prošli model bio je možda previše 'originalan' za istančan hrvatski ukus. Ovaj je dovoljno elegantan i dovoljno sportski, odnosno 'narodan', baš kako Hrvati to vole.
Oznaka GT line donijela je dizajnu nova zatamnjena prednja svjetla, drukčiju masku i branike. Megane s ovom opremom u lijepoj plavoj boji zaista djeluje sportski. Izgled je definitivno za pet. To smo mogli zaključiti i po čeznutljivim pogledima ostalih Meganeovih vlasnika. Usto, Megane ima i 17-colne aluminijske kotače. Treba li uopće naglasiti da i ovako sitne promjene djeluju kao odličan face lift?
Megane je iznutra dizajniran na način da djeluje što veće. Na prednjoj klupi zaista ima dovoljno mjesta, a nismo bili zadovoljni tek nešto jeftinijim materijalima, dok bi ljubitelji tipkica i gadgeta Meganeu mogli zamjeriti i naglasak na jednostavnosti. Ipak, na raspolaganju je automatski klima uređaj, tempomat, komande na upravljaču i sve ono što dobro opremljeni automobil danas ima.
Za dobar osjećaj u vožnji brinu se odlična sjedala koja dobro drže tijelo u zavojima. Uz njih, automobil je opremljen i metalnim nožnim komandama, čemu se također može pridodati epitet 'sportski'.
Pod poklopcem motora nalazio se poznati benzinac 1,6-litrene zapremine i snage 110 KS. Radi se o odličnom motoru koji Renault ugrađuje u svoje modele već petnaestak godina. Motor je vrlo živahan i rado se vrti. S druge strane voli malo više popiti, tako da se potrošnja u gradu kretala oko 11 litara, dok je na otvorenoj cesti moguće držati prosjek od oko sedam litara. Ovjes je odličan. Megane tradicionalno dobro leži na cesti, a s gumama niskog profila je još upravljiviji, no i nešto tvrđi. Na udarnim rupama nije pretvrd, ali nemojte očekivati klasično udoban francuski automobil.
Što se performansi tiče, Megane ubrzava do stotke za 10,5 sekundi uz maksimalnu brzinu od 190 km/h. S obzirom na izgled automobila, očekivali smo i više, no 1,6-litrenom motoru u najmanju ruku nedostaje turbopunjač. To kažemo jer su u posljednje vrijeme dosta popularni automobili GTI klase, koji su zapravo postavljeni stepenicu niže. No Megane GT Line ne spada ni cjenovno ni tehnički među te modele. On je jeftin, ali dobro opremljen i kao takav će sigurno naći ciljanu publiku.
Proizvođač: Renault
Model: Renault Megane 1.6 GT line
Vrsta motora: 1.6, četiri cilindra, benzin
Obujam: 1.598 cm3
Snaga (kW/KS): 81/110 @ 6.000 o/min
Okretni moment (Nm): 151 @ 4.250 o/min
Potrošnja (l/100 km): 6,9/11,1/8,7
Ubrzanje (0-100 km/h): 10,5
Maksimalna brzina: 190 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.295/1.810/1.470
Cijena do registracije: 130.000 kuna