Svakog tromjesečja modna tražilica Lyst objavljuje svoj Index u kojem se navode brendovi i komadi koji su obilježili prethodne mjesece
Kako bi pronašli najpopularnije proizvode na svijetu, Lystova formula filtrira više od osam milijuna artikala prema količini spominjanja na društvenim mrežama uz pretraživanja, prikaze stranica, interakcije i prodaje u aplikaciji Lyst, a također uzimaju u obzir globalnu potražnju po raspoloživoj količini zaliha.
Stigao je novi izvještaj Lysta za četvrti kvartal u godini iza nas.
Na listi najpopularnijih brendova trenutka, američki Coach popeo se za deset mjesta, smjestivši se na peto mjesto.
Dobro provedena strategija brenda za autentično povezivanje s korisnicima generacije Z se isplatila, s potražnjom koja je porasla za nevjerojatnih 65% u odnosu na prethodno tromjesečje i 332% u odnosu na cijelu godinu. Konkurentni popusti tijekom sezone rasprodaja omogućili su većem broju kupaca pristup najpopularnijim modelima torbi brenda i učinili Coach komade popularnim blagdanskim poklonom.
Najpopularniji brendovi u četvrtom kvartalu 2024. godine
- Miu Miu
- Saint Laurent
- Prada
- Loewe
- Coach
- Bottega Veneta
- Alaia
- Moncler
- The Row
- UGG
Torba Coach Brooklyn najpopularniji je proizvod ovog tromjesečja, sa skokom od 46% u pretraživanjima, dok se privjesak za torbu s trešnjom brenda uklapa u opsesiju Generacije Z kada govorimo o personalizaciji odjevnih komada.
Općenito govoreći, modnim dodacima kontinuirano raste popularnost, a mladi kupci intenzivno traže neobične privjeske, broševe i šalove kako bi izrazili svoju osobnost i ukrasili svoje torbe osobnim pečatom. Pretraživanje privjesaka za torbe na Lystu u ovom kvartalu porasla su za 77%.
UGG, još jedan favorit Generacije Z, vraća se na popis najpopularnijih brendova, brzo do desete pozicije. Dok UGG uvijek bilježi sezonski uspjeh, potražnja u ovom kvartalu je bez presedana; UGG pretraživanja porasla su za 358% u posljednja tri mjeseca i 12% više u odnosu na prošlu godinu.
Osim stalnog interesa za trendovima s početka milenija, pripadnici generacije Z osjećaju se nadahnuti kreatorima koji predstavljaju nove načine stiliziranja omraženih čizama, spajajući ih sa širokim trapericama ili uzdignutijim izgledom. Dok je termin 'Mini UGG outfit inspo' dominirao TikTokom, sveprisutne preplanule UGG Classic Ultra Mini čizme postale su drugi najpopularniji proizvod u ovom kvartalu. Algoritmi se preklapaju na listi najpopularnijih proizvoda, gdje podaci prikazuju komade koje podržavaju slavni uz pragmatičnije artikle iz capsule garderobe.
Kupci još uvijek traže elegantne i čiste dizajne u svim cjenovnim kategorijama. The Row ostaje deveti najpopularniji brend u kvartalu, dok COS, moderna minimalistička linija H&M Grupacije, prvi put ulazi na popis najvrućih brendova. Potražnja za COS-om porasla je 16% u ovom kvartalu, a njegov viralni džemper od kašmira (po uzoru na skupocjene modele brenda The Row) peti je najpopularniji proizvod.
Wardrobe NYC x RHW sako haljina, nastala u suradnji s glumicom i modelom Rosie Huntington-Whiteley, šesti je najtraženiji proizvod u ovom kvartalu. Kako ju je nosila Beyoncé na skupu Kamala Harris, pretraživanja su porasla za 110% u ovom kvartalu.
Taylor Swift doprinijela je porastu od 242% u pretraživanjima kultnih vintage kaputa britanske dizajnerice Charlotte Simone, osmog najpopularnijeg proizvoda u ovom kvartalu.
Iako je na devetoj poziciji, kardigan Ada brenda &Daughter pleteni je komad sezone, predstavljajući viralni TikTok trenutak za crvene kardigane s okruglim ovratnikom ove zime.
Dok TikTok nastavlja poticati popularnost pojedinih brendova i proizvoda, postavlja se pitanje kako bi razvoj društvenih medija u SAD-u mogao oblikovati način na koji konzumiramo modu ove godine? Hoće li se pad luksuza nastaviti, otvarajući prostor za više premium i suvremenih brendova i kako će dolasci i odlasci istaknutih modnih kreativnih direktora utjecati na Lystov Index? Čini se da će se veliki modni potres nastaviti u 2025., a Lyst obećava pažljivo pratiti podatke kako se priča bude razvijala.