Kreacije s potpisom 30- godišnjeg francuskog dizajnera Simona Portea Jacquemusa ne prestaju intrigirati modni svijet, a zahvaljujući predstavljanju nove kolekcije na pisti stvorenoj usred pšeničnog polja udaljenog sat vremena vožnje od Pariza, svoj veliki modni utjecaj ponovno je uspio potvrditi, o čemu dovoljno govore i najnoviji podaci globalne modne tražilice Lyst
Poput brojnih renomiranih dizajnerskih imena slavni francuski dizajner, čiji brend Jacquemus posljednjih sezona uvjerljivo dominira modnom scenom, našao se u nezahvalnoj poziciji zahvaljujući pandemiji koronavirusa koja ograničava velika okupljanja.
Nakon što je modni svijet oduševio inovativnom modnom kampanjom snimljenom putem aplikacije FaceTime i angažiranjem svoje bake Liline kao zaštinog lica svoje aktualne kolekcije, 30- godišnji dizajner ponovno je odlučio pomaknuti modne granice predstavivši pred stotinjak osoba kolekciju namijenjenu novoj sezoni proljeće/ljeto, u pšeničnom polju udaljenom sat vremena vožnje od Pariza.
Kako otkriva predstavništvo globalne modne tražilice Lyst, u roku od 24 sata nakon predstavljanja nove kolekcije, pretraga za komadima s potpisom Jacquemus porasla je za 186 posto, a uvjerljivo najtraženiji komadi su šešir imena Le Bob Artchaut i minijaturna torbica Le Petit Chiquito od brušene kože s kojom je francuski dizajner ostvario najveći modni buzz.