Pandemija nam je možda pokvarila mnoge planove koje smo kovali, ali je zato zaslužna i za mnoge pozitivne stvari. Tijeko globalne karantene priroda je odjednom počela naglo bujati, a ljudi su konačno svoju pažnju pridali istinski važnim stvarima. Umjesto da novce troši na nepotrebne gluposti, većina ljudi je bila usmjerena na druženja s obitelji i boravak u prirodi, a posljedica toga je i drugačiji pogled na modu koji se kod većine izrodio u jeku pandemije
Modni dizajneri su se okrenuli dizajniranju udobne odjeće i obuće koja je paralelno s jačanjem pandemije sve više dobivala na značaju. Odjednom nije više bilo važno koju haljinu odjenuti ili koje štikle obuti. Pokazuju to i statistike. Naime, prodaja glamuroznih cipela za izlaske, uključujući štikle, pala je za 71% u drugom tromjesečju 2020. godine, navodi modna stranica Glossy.
Udobni komadi poput trenirki, pletenih kompleta i ležernih modela traperica opuštenijeg kroja odjevnom su postali najprodavanija odjeća, što su jasno oslikavali ponuda trgovina i stajlinzi na gradskim ulicama. No, to ne znači da smo se potpuno odrekli elegancije.
Iako su se poslovni sastanci počeli organizirati online, oni se nisu u potpunosti ukinuli. Trebalo je spojiti udobnost i eleganciju i tako je nastao termin 'poslovnog casuala' koji je postao dominantan trend na modnoj sceni.
Sportska elegancija nikad nije bila popularnija. Trendseterice su pronašle način kako u istom stajlingu isfurati sportsku hudicu i poslovni sako, trenirku i profinjeni kaput ili pak kako sportsku šiltericu uklopiti u elegantan stajling za posao.
Da je ovaj hibridni stil potpuno zavladao ulicama modnih metropola te da nema namjeru zaustaviti svoju dominaciju potvrđuju i najnoviji podaci modne tražilice Lyst. Prema Lystovom najnovijem izvještaju potražnja za elegantnijim sportskim komadima u stalnom je porastu, a jednako bi trebalo biti i tijekom proljeća i ljeta.
Potražnja za biciklističkim hlačicama, koje su nakratko bile u sjeni bermuda, od početka godine je porasla za 95 posto, dok sportski grudnjaci bilježe rast potražnje od 108 posto. Ovu sportsku odjeću mnoge će zaljubljenice u modu, ističu modni stručnjaci, najradije kombinirati sa sakoima kojima je popularnost skočila za 87 posto.
Ako se pitate koji sako kupiti, sigurno će vas zanimati podatak da su najpopularniji sakoi trenutno oni predimenzioniranih krojeva te izrađeni od kože i baršuna.