S novim izdanjem pariškog Tjedna mode u punom zamahu, jedan od najpoznatijih francuskih modnih brendova Chanel, koji će u njegovoj samoj završnici predstaviti svoju novu kolekciju namijenjenu sezoni proljeće/ljeto 2021. godine, posljednjih dana uživa ogromnu popularnost
Kako otkriva poznata modna tražilica Lyst, u rujnu su pretraživanja modnog i beauty asortimana s potpisom francuske modne kuće Chanel porasla za 67 posto u odnosu na prethodni mjesec.
Ova kultna francuska kuća, koju je davne 1910. godine osnovala dizajnerica Coco Chanel, desetljećima predstavlja sinonim za bezvremensku modnu eleganciju, a gotovo da ne postoji dama koja se do danas nije upoznala s klasičnim komadima poput odijela od tvida ili prošivenih modela torbi sa zlatnim lancem u službi ručke.
Najtraženiji komad ove kultne francuske kuće na stranicama Lysta upravo je postao vintage model klasične prošivene torbe s dvostrukim poklopcem, koja je u proteklih mjesec dana ostvarila više od 2000 pretraga modnih kupaca.
Tijekom godina takozvana torba 2.55 predstavljena je u raznim varijantama i nadograđivana, a poput skupocjenog modela Birkin s potpisom luksuznog brenda Hermes, predstavlja statusni simbol i predmet žudnje brojnih dama diljem svijeta.