S POTPISOM NEW BALANCE

Najpoželjnije ružne tenisice dobile su svoje nasljednice, a za njih je zaslužan sin slavnoga Willa Smitha

25.08.2020 u 15:35

Bionic
Reading

Tenisice s potpisom brenda New Balance posljednjih sezona postale su must-have model na modnoj sceni, a njegove klasične verzije u svoj kolekciji u ormaru posjeduje većina 'it' djevojaka današnjice i poznate street style zvijezde. S njihovim dizajnom sada se odlučio poigrati Jaden Smith, sin slavnoga Willa Smitha koji, poput oca, od rane mladosti u svijetu šoubiznisa paralelno gradi glazbenu i glumačku karijeru

U suradnji s brendom New Balance, čiji su ružni modeli tenisica osvojili modni svijet, Jaden Smith kreirao je novu verziju modela Vision Racer koje kombiniraju klasični dizajn marke s avangardnom estetikom 22- godišnjeg pjevača i glumca.

Jaden Smith | Vision Racer | New Balance Izvor: Društvene mreže / Autor: New Balance

U svojoj premijernoj ulozi dizajnera obuće, mlađahni Jaden Smith uspio je kreirati inovativnu, modernu i jedinstvenu siluetu tenisica kojom odražava vlastita uvjerenja i osobni stil, pritom ne zaboravljajući na faktor praktičnosti i potrebnu udobnost koju tenisice moraju ponuditi svom vlasniku.

Spoj između brenda New Balance i Jadena Smitha tako je rezultirao kreiranjem transgresivnog i najrizičnijeg modela tenisica do sada, koji se podjednako ističe svojom etičnošću. Brend New Balance, poput 22- godišnjeg sina Willa Smitha, zagovara odgovornu proizvodnju i uvjereni su u veliki uspjeh svog veganskog dizajna tenisica izrađenog od recikliranih materijala.

S debelim potplatom od pet centimetara, nova verzija modela Vision Racer pruža dodatnu podršku stopalu te je, između ostalog, izrađen od kože i sintetičkog poliestera, s prepoznatljivim logotipom brenda i nazivom modela koji je na više načina diskretno naglašen oko modela.

Kreirane u plavoj i bijeloj boji i po cijeni nešto manjoj od tisuću kuna, tenisice s potpisom Jadena Smitha nastale u suradnji s brendom New Balance netom nakon lansiranja uspjele su se rasprodati u većini trgovina, što dovoljno govori koliko se njihova modna suradnja uistinu isplatila.