Niz modnih kuća i poznatih brendova, uključujući najpoznatiji brend donjeg rublja Victoria's Secret, trenutno vodi borbu s novim trendovima i navikama kupaca, zbog čega su se neki našli u stečaju, neki idu na prodaju, a neki se nadaju da će restrukturiranjem i promjenom poslovne politike uspjeti opstati na tržištu
Nakon što je poznata Viktorijina anđelica Shanina Shaik javnosti slučajno otkrila kako brend Victoria's Secret po prvi put nakon 20 godina ne planira organizirati spektakularnu reviju, u javnost je procurila vijest kako su vlasnici brenda u misiji opstanka na tržištu za svoju novu modnu kampanju odlučili po prvi put angažirati transrodnog modela. Čast da uđe u povijest pripala je 22- godišnjoj Brazilki Valentini Sampaio.
VICTORIA'S SECRET
Slavna manekenka izjavom šokirala modnu scenu: Nikome nije jasno zašto ove godine neće biti najpoznatije revije
Ovu vijest na vlastitom Instagram profilu imala je priliku potvrditi poznata 22- godišnja Brazilka objavom fotografije u ogrtaču tijekom snimanja modnih fotografija za novu liniju Pink brenda Victoria's Secret na njujorškom Long Islandu.
Angažiranjem transrodnog modela, brend Victoria's Secret započeo je s restrukturiranjem i mijenjanjem poslovne politike na tržištu za koju se nadaju kako će uroditi plodom i brend učiniti ponovno poželjnim.
Kako je prethodno najavilo predstavništvo brenda, Victoria's Secret planira zatvoriti 53 dućana ove godine jer sve više žena kupuje kod malih brendova ili u trgovačkim lancima, što znači da će se brend 'fizički smanjiti' za 3 posto u metrima kvadratnim (prodajnog prostora).
Ono što javnost ponajviše zamjera ovom poznatom brendu donjeg rublja je činjenica kako se ne uspijevaju prilagoditi potrebama kupaca za više grudnjaka koji pašu različitim građama tijela niti ne prakticiraju odašiljanje inkluzivnih poruka i marketinga.
Od starog modela poslovanja koji prvenstveno uključuje push-up grudnjake i vojsku slavnih ljepotica, brend Victoria's Secret nije odlučio odustati, a navedeno im se danas obilo o glavu.
Zadržavanje pažnje kupaca predstavništvo brenda odlučilo je osigurati brojnim promocijama i sniženjima koja su im, na koncu, uspjela dodatno naškoditi.
Prošlog studenog izvršni direktor tvrtke odlučio je dati ostavku, a mjesec dana kasnije hiperseksualizirana modna reviju brenda Victoria's Secret u eri #MeToo pokreta pala je na samo dno gledanosti u Americi.