Nakon što je godine 2018. preuzeo funkciju kreativnog direktora modne kuće Bottega Veneta, britanski dizajner Daniel Lee u svega nekoliko godina ovom uspavalom talijanskom brendu povratio je staru slavu, a sve zahvaljujući lansiranju komada poput prepoznatljive torbice Pouch koja je prošle godine proglašena najpoželjnijom torbom na svjetskoj modnoj sceni
Na krilima uspjeha torbe Pouch, koja je netom nakon laniranja postala pravi fenomen u modnom svijetu, krajem prošle godine Lee je na čelu talijanske kuće Bottega Veneta predstavio njezinu nasljednicu koja se od prethodne verzije razlikuje po detalju drške, zahvaljujući kojoj ju je moguće nositi na ramenu.
Kao i s većinom modnih komada s dizajnerskim potpisom koji uspiju ostvariti ogroman uspjeh na modnoj sceni, pristupačni high street brendovi poput španjolske Zare nisu dugo čekali na lansiranje vlastitih verzija hit torbe Pouch, a s njezinom nasljednicom poigrao se takozvani brend Source Unknown, koji svakim danom bilježi sve veći broj obožavateljica na Instagramu.
Kako mu samo ime brenda govori, brend Source Unknown ostaje čvrst u svojoj anonimnosti, stvarajući snažnu auru intrige u kojoj nitko ne poznaje njegovog utemeljitelja ili sjedište. Jedino što znamo jest da je utemeljen u ožujku 2020. godine, jeku pandemije koronavirusa i da se može pohvaliti ekskluzivnim katalogom limitiranih modnih komada - različitih, posebnih i modernih poput modela torbi stvorenih od veganske kože u obliku 'kroasana' i paleti pastelnih boja koje imitraju izgled nasljednice torbe Pouch s potpisom Bottege Venete.
Nova verzija torbe Pouch s dodatkom ručke, ovisno o veličini, u prodaji iznosi od 18.700 do 32.800 kuna, a za nju je netom nakon lansiranja stvorena lista čekanja, što dovoljno govori o njezinoj popularnosti usprkos paprenoj cijeni.
Brend Source Unknown gotovo identičnu torbicu u pastelnoj paleti boja na svojim stranicama nudi po znatno prihvatljivijoj cijeni u iznosu od 450 kuna.