Modeli haljina popularnog britanskog brenda The Vampire's Wife, osim na najutjecajnijoj društvenoj mreži na svijetu, već nekoliko godina sveprisutan su prizor na crvenom tepihu i svečanim događanjima, postavši must have odabir dama s kraljevskog dvora i holivudske A-liste
Bivša manekenka, a danas uspješna 53-godišnja modna dizajnerica Susie Cave svoj brend osnovala je 2014. godine nazvavši ga The Vampire's Wife, što je direktna referenca na njezinog supruga, australskog glazbenika Nicka Cavea.
'Oduvijek sam posjedovala snažnu potrebu za dotjerivanjem. Kada se osvrnem na prošla vremena i odjeću koju sam nosila kao djevojčica, ona je vrlo slična onoj koju danas volim nositi. Mislim da puno ljudi u ranoj fazi života otkrije vlastiti koncept ljepote koji tijekom godina ponavljaju i nadograđuju na različite načine. Kada sam radila kao model, naučila sam što na ženi izgleda dobro, a što ne. Sada, kada dizajniram odjeću, osjećam da svoje djevojačke snove napokon mogu pretvoriti u stvarnost', svojedobno je izjavila.
Popularnost na svjetskoj modnoj sceni supruga australskog glazbenika nesumnjivo je osigurala prepoznatljivim modelima prerijskih haljina inspiriranim viktorijanskim dobom i boho stilom odijevanja, a kako sama tvrdi, one najviše privlače žene zaljubljene u ljepotu.
'Mislim da su žene već neko vrijeme uskraćene za ljepotu. Prisiljene su nositi odjeću dizajnera koji nemaju temeljno razumijevanje onoga što žene zapravo žele. Žene se uglavnom oblače za sebe i žele izgledati lijepo, osjećati se razigrano i ugodno', otkriva dizajnerica koja usprkos uspjehu na međunarodnoj modnoj sceni i dalje sumnja u svoju dizajnersku vjerodostojnost.
'Pretpostavljam da je u početku postojao dio mene koji se nadao da će se ljudima svidjeti odjeća koju dizajniram, ali stvarno nisam očekivala ovakav uspjeh. Nisam pretjerano samouvjerena osoba i stalno žudim za potvrdom svoga rada. Ponekad se osjećam kao da se ne mogu opisati kao dizajner s obzirom na to koliko talentiranih ljudi ima na svijetu i koliko se brzo sve ovo dogodilo. Brinem se da nisam dovoljno dorasla dizajnerskoj tituli', svojedobno je izjavila u razgovoru za The New York Times.
Poznata britanska pjevačica Florence Welch, kao odana obožavateljica brenda, Susien najpoznatiji model Falconetti opisala je kao haljinu u kojoj će svaka žena izgledati kao da 'vježba čarobnjaštvo u vrlo romantičnom kultu'.
Veći zamah na modnoj sceni brend The Vampire's Wife dobio je 2017. godine, kada su se u njihovim haljinama pojavile britanske ikone stila Alexa Chung, Sienna Miller i Keira Knightley, kao i vojska modnih influencerica koje su njezinu haljinu nazvanu Festival nosile po nekoliko puta.
Tajna njezinih haljina je u tome što u svom dizajnu uvijek naglašava obline, struk i ramena kako bi se žene koje ih nose osjećale samouvjereno i jako. Iako joj je u početku cilj bio kreirati odjeću iz hobija, brend je prerastao u ozbiljan biznis, a sve više slavnih dama željelo je nositi njezine haljine na crvenom tepihu.
'Prilično sam stidljiva osoba, a Nick, moj muž, uvijek je u žiži javnosti. Kad izađem s njim, znam se zbog toga često osjećati tjeskobno i nikad zapravo nisam znala što obući. Nick je uvijek besprijekoran u crnom odijelu, a ja sam se pored njega uvijek osjećala manje dotjerano i baš zato počela sam dizajnirati haljine koje su mi ulijevale samopouzdanje', izjavila je svojedobno u intervjuu za modnu bibliju Vogue.
Osnovan 2014. godine, brend The Vampire's Wife u počecima se izdvajao širokom boemskom estetikom koja je uključivala pune suknje u pastelnim tonovima, svilene bluze i kardigane od kašmira. No u srpnju 2015. godine 15-godišnji Arthur, sin Susie i Nicka Cavea, smrtno je stradao u tragičnoj nesreći u blizini njihovog doma u Brightonu, a tada je svaka pomisao na modu nestala iz Susienog svemira. Tri mjeseca kasnije na nagovor prijateljica, da ju odvrate od tuge pod izgovorom da su im potrebne haljine, vratila se u dizajnerski studio.
'Da budem iskrena, posao me spasio', izjavila je za Vogue 2017. godine. Tijekom ovog vrlo turbulentnog životnog perioda fokusirala se na izradu laskavih haljina koje su postale sinonim njezina brenda, s modelom Falconetti u fokusu modne javnosti.
Uspjeh brenda The Vampire's Wife i njegove haljine Falconetti poseban je iz dva razloga.
Prvo, poznate žene ne žele biti viđene u haljini koju imaju svi drugi, što znači da je potrebno mnogo da neka kreacija nadvlada želju da izgledaju jedinstveno. Drugo, ovaj model nije očit izbor, a samo nekoliko 'najelitnijih' uživalo je u ovom stupnju uspjeha, poput haljine Octavia dizajnerice Stelle McCartney ili Galaxy s potpisom Rolanda Moureta.
Da je uistinu riječ o it haljini, dovoljno govori činjenica da je do sada uspjela osvojiti naklonost brojnih slavnih dama, poput britanske miljenice Kate Middleton i zvijezde 'Prijatelja' Jennifer Aniston, njezine kraće i duže inačice zvane Festival podjednako dobro kotiraju u svijetu slavnih, a modni eksperti predviđaju im potpunu dominaciju u aktualnoj godini.