NOSE SE BOROLETE

Neugledne natikače postale hit među trendsetericama

17.06.2016 u 09:10

  • +15

Nova popularnost boroleta

Izvor: Profimedia / Autor: Tportal.hr/Mihaela Maras

Bionic
Reading

Jedan od najpoznatijih sportskih brendova Adidas 60-ih godina stvorio je kultni model natikača za njemačku nogometnu reprezentaciju. Model s prepoznatljivih pet prugica nazvan Adilette, koji je kod nas poznat kao borolete, danas bilježi ogromnu popularnost u modnim krugovima, a prepoznatljivi dizajn sve više kopiraju luksuzne modne kuće

Na nagovor tima njemačke nogometne reprezentacije koji je zahtijevao stvaranje obuće koja se može nositi u svlačionicama i tuš-kabinama, sportski div Adidas stvorio je natikače Adilette koje su s vremenom priskrbile kultni status.

Ova tuš-obuća 90-ih godina upala je u mainstream svijet, zajedno s identičnim kopijama, postavši posebno popularna u sveučilišnom svijetu. Iako se ovu praktičnu obuću moglo vidjeti svugdje, ali još je uvijek smatrana relativno neuglednom obućom za gradsko nošenje.

Vremena se mijenjaju pa tako i modno poimanje ove tuš-obuće. Proteklih nekoliko sezona, Adilette su od neugledne obuće postale must-have komad, a rastuću popularnost ove kultne obuće primijetile su i velike modne kuće predstavivši vlastite, skupocjene verzije koje formom ne odskaču od originalnog Adidasova modela.

Kreativna direktorica brenda CelinePhoebe Philo u sklopu resort kolekcije predstavila je skupocjenu verziju tuš-obuće načinjenu od kože i lisičjeg krzna, kao logičan nastavak njezine krznene kolekcije birkenstockica iz prethodne sezone. Modna kuća Chloé također se pridružila rastućem trendu kreiravši natikače sa zlatnim detaljima, po nimalo maloj cijeni, s cifrom nešto višom od 5 tisuća kuna. Osim modnih kuća Celine i Chloe, za uklapanjem trenda Adilette natikača u kolekcije posegnule su i modne kuće Gucci, Givenchy, Versace i Adidasov najveći rival - Nike

Which Slides? X ⚪️??⚫️

Fotografiju objavljuje YTxKD Fashion Inspo (@ytxkd)

Osim mnoštva luksuznih brendova koji su prihvatili i rekreirali trend Adidasovih natikača, nedugo nakon premijernog lansiranja adilettica, tadašnja jugoslavenska tvornica obuće Borovo stvorila je vlastiti model gumenih natikača nazvan Borolete po kojima su se zatim nazivale sve slične natikače.

Ono što se jednom zvalo tuš-obućom u međuvremenu je postala obuća za bazene, modni must-have u svijetu ružne obuće s trendovskim statusom.

Ako ustrajete u tome da i sami nosite ove gumene natikače izvan kućnih okvira, posebno bitnim pokazat će se način na koji ćete ih stilizirati. Drugim riječima, kako ne biste izgledali kao osoba koja vrijeme u vanjskom svijetu provodi u pidžami, ne stvarajtepreviše casual outfite u kombinaciji s gumenim natikačama. Sandale inspirirane tuš-obućom pokazat će se izvrsnom i elegantnom alternativom ako vas dosljedna isporuka aktualnog trenda nimalo ne privlači.