Niko Bulić je za nastupe Ane Rucner potrošio više od pet milijuna kuna. Hrvatska turistička zajednica pod vodstvom Meri Matešić odlučila je prekinuti skupu trogodišnju suradnju s čelisticom
Ukupni troškovi nastupa, snimanja, te troškovi putovanja, smještaja, tehnike, produkcije, snimanja spotova i CD-a Ane Rucner popeli su se na 5,3 milijuna kuna prije nego je Hrvatska turistička zajednica s Meri Matešić na čelu odlučila prekinuti suradnju sa slavnom čelisticom, piše 24 Sata
Suradnja između HTZ-a i Ane Rucner je okončana krajem 2012. kad je tadašnji ministar Veljko Ostojić zaustavio odlazak čelistice i tadašnjeg direktora HTZ-a Nike Bulića na Havaje, 24sata prenosi Jutarnji list.
Pod vodstvom bivšeg direktora HTZ-a Ana Rucner postala je hrvatski brend. Tokom njihove trogodišnje suradnje Ana Rucner nastupala je u Pekingu, Rimu, Mumbaiju, New Delhiju, Šangaju, Oslu, New Orleansu, New Yorku, Umagu te mnogim drugim mjestima širom svijeta.