STAJLIŠ DANKINJE

Njihovi stajlinzi uvijek izazivaju pozornost, a sada imaju kolekciju s H&M-om

30.11.2023 u 10:18

  • +14

Jeanette Madsen i Thora Valdimars

Izvor: Profimedia / Autor: Bertrand-Hillion Marie-Paola/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Bionic
Reading

San o kreiranju dotjerane party odjeći koja bi se mogla prenamijeniti za svakodnevnu upotrebu, Dankinje Jeanette Madsen i Thora Valdimars doveo je do osnivanja vlastitog brenda, a zatim i do modne suradnje s H&M-om

Švedski high street div ne prestaje nizati uzbudljive modne suradnje. Nakon što je svjetlo dana ugledala glamurozna kolekcija nastala u suradnji s brendom Paco Rabanne, uoči početka nove blagdanske sezone predstavio je capsule kolekciju kakvu je osmislio s najstajliš damama sa skandinavske street style scene.

Jeanette Madsen i Thora Valdemars djevojke su čija se izdanja redovito privlače pozornost objektiva street style fotografa, a svoj osjećaj za stil i modnu filozofiju odlučile su monetizirati i prenijeti svima osnivanjem brenda Rotate.

Na modnoj sceni aktualan tek pet godina već se može pohvaliti unosnom suradnjom s H&M-om, koja je iznjedrila capsule kolekciju s komadima savršenim za blagdansku sezonu pred nama.

ROTATE x H&M
  • ROTATE x H&M
  • ROTATE x H&M
  • ROTATE x H&M
  • ROTATE x H&M
  • ROTATE x H&M
    +4
ROTATE x H&M Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Od famoznog skandinavskog minimalizma, danski brend Rotate sasvim je daleko. Haljine statement izgleda, svijetli printevi, boje i uzbudljivi krojevi utkane su u modni potpis brenda, kao i osobni stil njegovih osnivačica.

Upravo on pokazao se prijelomnim za suradnju s H&M-om. U povodu proslave pete godišnjice Rotatea, svih deset komada iz capsule kolekcije temelji se na kultnim komadima brenda, zauzimaju navedene stilske elemente.

'Partnerstvo s H&M-om omogućilo nam je reinterpretaciju naših klasičnih Rotate stilova. Naš moodboard pun je slavljeničkih slika, elemenata skandinavskog glamura i tema osnaživanja i ženstvenosti', ističu Dankinje Jeanette Madsen i Thora Valdimars.

Iako švedski div gotovo svaku svoju modnu suradnju čini dostupnom u svim zemljama putem web trgovine, s ovom kolekcijom to nije slučaj.

Stvorena od deset komada, čija se cijena kreće u rasponu od 99 do 259 eura, koliko iznosi najskuplja haljina, dostupna je u online prodaji tek u nekolicini zemalja i odabranim fizičkim trgovinama.