DANIEL LEE

Nova era poznatog brenda: Bivši dizajner Bottega Venete predstavio prvu kampanju za Burberry

07.02.2023 u 11:22

Bionic
Reading

Dva tjedna uoči svoje prve za britanski Burberry, dizajner Daniel Lee je dao naznaku o svojoj viziji brenda, vraćajući logo konjaničkog viteza

Dva tjedna prije svog debija na modnoj pisti za Burberry, Daniel Lee dao je nagovještaj o smjeru kojim planira ići s objavljivanjem svoje prve kreativne kampanje za brend.

Burberry SS23
  • Burberry SS23
  • Burberry SS23
  • Burberry SS23
  • Burberry SS23
  • Burberry SS23
    +17
Burberry SS23 Izvor: Profimedia / Autor: BACKGRID / BACKGRID UK / PROFIMEDIA

Lee, koji je preuzeo ulogu glavnog kreativnog direktora prošlog listopada nakon što je Riccardo Tisci organizirao posljednju reviju za brend, objavio je kampanju s objavio je kampanju sa spontanim, neformalnim raspoloženjem i jakim fokusom na Burberryjev britanski DNK.

Kampanja je usmjerena prema Burberryjevom kultnom komadu, baloneru, i uključuje aktere poput glumice Vanesse Redgrave, glazbenice Shygirl, producenta i repera Skepte uz engleskog nogometaša Raheema Sterlinga.

Leejevu prvu kampanju za britansku kuću prati film s originalnom glazbom Johna Glaciera, koji se također pojavljuje u kampanji.

Na poziciju kreativnog direktora Burberryja Lee je stigao nakon što je istu poziciju iznenada napustio u talijanskoj kući Bottega Veneta.  

Zahvaljujući Leejevoj modnoj viziji, usnuli talijanski brend posljednjih sezona nametnuo se kao vodeći brend na modnoj sceni, a zadatak njegovog daljnjeg razvijana modna grupacija Kering povjerila je belgijskom dizajneru Matthieu Blazyju.  

PREDSTAVLJENA U MILANU

Dominacija Bottege Venete: Ovako izgledaju komadi iz nove kolekcije popularnog brenda

Pogledaj galeriju