Dva tjedna uoči svoje prve za britanski Burberry, dizajner Daniel Lee je dao naznaku o svojoj viziji brenda, vraćajući logo konjaničkog viteza
Dva tjedna prije svog debija na modnoj pisti za Burberry, Daniel Lee dao je nagovještaj o smjeru kojim planira ići s objavljivanjem svoje prve kreativne kampanje za brend.
Lee, koji je preuzeo ulogu glavnog kreativnog direktora prošlog listopada nakon što je Riccardo Tisci organizirao posljednju reviju za brend, objavio je kampanju s objavio je kampanju sa spontanim, neformalnim raspoloženjem i jakim fokusom na Burberryjev britanski DNK.
Kampanja je usmjerena prema Burberryjevom kultnom komadu, baloneru, i uključuje aktere poput glumice Vanesse Redgrave, glazbenice Shygirl, producenta i repera Skepte uz engleskog nogometaša Raheema Sterlinga.
Leejevu prvu kampanju za britansku kuću prati film s originalnom glazbom Johna Glaciera, koji se također pojavljuje u kampanji.
Na poziciju kreativnog direktora Burberryja Lee je stigao nakon što je istu poziciju iznenada napustio u talijanskoj kući Bottega Veneta.
Zahvaljujući Leejevoj modnoj viziji, usnuli talijanski brend posljednjih sezona nametnuo se kao vodeći brend na modnoj sceni, a zadatak njegovog daljnjeg razvijana modna grupacija Kering povjerila je belgijskom dizajneru Matthieu Blazyju.
PREDSTAVLJENA U MILANU