Prethodna Mazda3 MPS koristila se 2,3-litrenim turbopunjenim benzincem koji je 256 KS prenosio na prednje kotače te ubrzavao automobil do 100 km/h za 6,1 sekundu. Kako nadmašiti ovakvo nešto?
Nasljednici uvijek nose breme svojih prethodnika, a istu sudbinu neće lako izbjeći niti nadolazeća Mazda3 MPS. Zasad se sve novosti svode na nagađanja, a prema posljednjem japanski papreni kompakt trebao bi dobiti pogon na sve kotače.
Ovo baš i ne ide ukorak s posljednjim tračem koji je pod poklopac nove MPS-ice smještao dvolitreni atmosferski benzinac sa 'svega' 200 KS. Naime, veća težina integralnog pogona u kombinaciji s manjkom snage zasigurno se ne bi dobro odrazila na performanse.
Budući da trojka dijeli platformu s crossvoerom CX-5, instalacija pogona na sve kotače ne bi trebala biti problem, no bez kakvih 300-tinjak KS čitava priča teško da će zadržati mnogo vode među automobilskim entuzijastima.