U Porscheovoj nomenklaturi oznaka GT3 dosad je stajala za sirovu izvedbu 911 podređenu vozačkom guštu
911 GT3 birali su vozači kojima je od ostvarenog vremena po krugu staze bio važniji osjećaj i kontrola za upravljačem. Novi GT3 prekinuo je tu tradiciju.
Netom predstavljeni automobil na autosalonu u Ženevi nije ništa manje impresivan s tehnološkog aspekta, no daleko je od prethodnika po pitanju sirovosti.
Umjesto Metzgerovog motora s trkaćim pedigreom tu je standardni 3,8-litreni bokser koji pogoni i ostale modele 991, umjesto ručnog šesterostupanjskog tu je automatizirani sedmerostupanjski mjenjač PDK, a umjesto hidrauličkog servo upravljača - električni.
Ni to nije sve - novi 911 GT3 opremljen je aktivnim upravljanjem na stražnje kotače!
U prilog novom motoru se može reći da je sazdan od izdržljivijih komponenata pa se vrti do stratosferskih 9.000 o/min, dok je mjenjač dorađen kako bi izmjenjivao stupnjeve prijenosa u 100 milisekundi.
Motor razvija 475 KS, što daje specifičan omjer od 3 kg po konjskoj snazi, sprint do stotke deklariran je na 3,5 sekunde, do 200 km/h za 12 sekundi, a pod punim gasom GT3 će dosegnuti 315 km/h.
Sve je to rezultiralo time da je novi GT3 odsprintao Nurburgring Nordschleifeom brže od prethodne generacije najžešćeg GT2 postigavši bolje vrijeme od 7:30.
Automobil u prodaju kreće u kolovozu ove godine, a krajnjeg će kupca koštati 137.303 eura.
U nastavku saznajte više o novom 911 GT3.