Financijska kriza u PSA Peugeot-Citroenu mogla bi napokon biti gotova ukoliko dioničari ove francuske grupacije potvrde dogovor koji je sklopljen s kineskim proizvođačem automobila Dongfengom i francuskom vladom
Naime prema nacrtu ugovora, Kinezi i francuska vlada uložili bi po 800 milijuna eura u posrnuli koncern, čime bi stekli vlasnički udio od po 14 posto. Ova dokapitalizacija bi pritom umanjila trenutni udio obitelji Peugeot s 25,4 posto na također 14 posto, čime bi po prvi put od 1810. osnivači ove kompanije izgubili kontrolni udio.
Ovo je Peugeot-Citroenova posljednja šansa, jer su Francuzi minule godine uknjižili 2,32 milijarde eura gubitka, što je čak korak naprijed u usporedbi s gubitkom iz 2012 - pet milijardi eura.
Peugeot i Dongfeng već ostvaruju zajedničku suradnju na kineskom tržištu, a s novo ustoličenim izvršnim direktorom Carlosom Tavaresom, koji je iz Renaulta netom prešao u Peugeot-Citroen, uvjereni smo da bi ova priča za osmog po veličini proizvođača automobila na svijetu mogla imati dobar završetak.
Što vi mislite?