Od 2015. godine, američka 'it' djevojka ponosna je ambasadorica beauty diva Maybelline za koji je na ulicama New Yorka ovoga tjedna snimila najnoviju reklamu
Slučajni i namjerni prolaznici u njujorškoj četvrti SoHo ovih dana svjedočili su nastajanju nove reklame kozmetičkog diva Maybelline, s 28- godišnjom Gigi Hadid u glavnoj ulozi.
Kao dugogodišnja ambasadorica brenda, Gigi je u novoj reklami brenda nastupila u dva, stilski različita looka.
Prvi je uključivao zanimljivo crno odijelo brenda Dion Lee, upotpunjeno bijelom košuljom, salonkama u špic, ali i najnovijim dodatkom u ponudi španjolske Zare.
Riječ je o remenu ukrašenom ovalnom kopčom zlatne boje, a u prodaji se nalazi po cijeni od 23 eura.
Kao što je u novoj reklami Maybellina demonstrirala Hadid, ovaj efektan remen u stanju je podići i najjednostavniji stajling, a dizajnom neodoljivo podsjeća na hit model talijanske Bottega Venete, kakav je modni svijet zaludio u predpandemijskim godinama.
Taj dvostruki remen s kopčom u obliku potkove predstavljen je u nekoliko veličina i boja, a da je uistinu riječ o velikom hitu u svijetu modnih dodataka, dovoljno govori podatak da je nakon premijernog lansiranja u potpunosti rasprodan na stranicama brenda i modnih trgovina.
Drugi look u Maybelline reklami Gigi Hadid kreirala je kombinacijom sivih hlača visokog struka i krznene jakne ružičaste boje s dodatkom kapuljače.