Njihove haljine zaludile su poznate dame diljem svijeta, a odnedavno ih gledamo i na domaćim ljepoticama. Netipični krojevi, uzorci i materijali njihov su zaštitni znak, a hrabrost se pokazala kao ključ uspjeha
Mladi londonski brend Rixo osnovale su 2015. godine prijateljice i zaljubljenice u modu Henrietta Rix i Orlagh Mcclosky. Cijela priča započela je kada su krenule zajedno u šoping i ugledale prekrasnu vintage haljinu po pristupačnoj cijeni. Ideja se brzo rodila, pa su dale otkaz na prijašnjim poslovima i krenule u vlastiti biznis.
Kreativni duo nakon svega nekoliko mjeseci svoje je vizije pretočio u stvarnost, a onda im se dogodio nevjerojatan uspjeh. Njihove kreacije brzo su postale prepoznatljive, a zaludile su brojne svjetske zvijezde.
Među prvima u njihovim se haljinama prošetala pjevačica Kylie Minogue, blogerica Pandora Sykes i voditeljica Christine Lampard. Kasnije su im se pridružile manekenka Heidi Klum, voditeljica Holly Willoughby te Laura Whitmore.
Ono po čemu se haljine Rixo razlikuju od ostalih koje možemo naći na policama popularnih high street brendova je maštovit dizajn. Dvije prijateljice svima su dokazale da spajanje naizgled nespojivih uzoraka i materijala može biti pun pogodak. Počele su s motivima zvjezdica, a potom prešle na cvjetni uzorak koji je proteklo proljeće i ljeto bio pravi hit.
Nit vodilja svake haljine je vintage koji, kako kažu, veliča ženstvenost u pravom smislu. Dizajnerice nisu stale samo na haljinama, pa su proširile svoj asortiman. Vodeći se onom da nije svaka žena ljubiteljica haljina, stvorile su romantične bluze u koje se zaljubite na prvi pogled.
'Nismo planirale da Rixo postane globalni brend, ali reakcije na naše prve dvije haljine bile su toliko sjajne da smo pomislile - zašto ne?', rekle su u intervjuu za Elle ove dvije uspješne Britanke. Danas, tri godine nakon osnutka, njihove haljine rasprodaju se brzinom munje.
Popularnost dokazuje i činjenica da su ih otkrile i stajliš Hrvatice. Prije nekoliko dana vidjeli smo manekenku Ivu Šarić u kreaciji Rixa na preklop, koja je spojila tri naizgled nespojiva uzorka, crveni i svijetloplavi cvjetni s motivom leoparda. Isti britanski modni brend oduševio je i voditeljicu Nikolinu Pišek Ristović te se u njihovoj kreaciji pojavila početkom ljeta na reviji Matije Vuice u dvorcu Trakošćan.