Svjedoci smo pomame koja vlada za trenirkama. Nitko se više i ne trudi kupovati haljine ili odijela kad velik dio građana još uvijek radi iz svojih domova, a i brojna događanja su otkazana pa nema previše smisla dotjerivati se kao za modnu pistu. Mnoge žene radije nose udobne i tople trenirke koje uz malo truda itekako mogu izgledati cool
Zahvaljujući kućnoj izolaciji uzrokovanoj pandemijom koronavirusa, potražnja za udobnim odjevnim komadima i obućom nikada nije bila veća, a sudeći po profilima slavnih dama i jednih od najutjecajnijih street style zvijezdi današnjice na Instagramu, trenirke su posljednjih mjeseci postale modni odabir broj jedan.
Potvrđuju to i statističke brojke high street trgovina. Izraženu potrebu za udobnom odjećom, s naglaskom na odgovarajućim trenirkama, prepoznao je i Asos, a prema riječima predstavništva popularne britanske modne trgovine, potražnja za trenirkama u odnosu na isto razdoblje prošle godine porasla je za vrtoglavih 200 posto.
Osim dobro poznatih high street brendova, modne influencerice okupljene na najutjecajnijoj društvenoj mreži na svijetu ne kriju svoju opsjednutost trenirkama s dizajnerskim potpisom brendova kao što su Les Girls Les Boys britanske dizajnerice i poslovne žene Serene Rees te američkog Les Tien.
U odnosu na prošlogodišnju jesensko-zimsku sezonu, traperice i poslovne hlače u popularnosti su zamijenili udobne trenirke i opušteni modeli hlača od tankoga pletiva, a da ovi odjevni komadi više nisu isključivo rezervirani za boravak u toplini doma i izlete u prirodu, dokazuju brojni stajlinzi domaćih i svjetskih zaljubljenica u modu.