TikTok više nije mjesto na kojem možemo vidjeti samo najluđe plesne izazove ili opskurna videa. Sve popularnija društvena mreža postaje omiljena i za beauty influencerice
Popularnost društvenih mreža ne pada, a sve više dosadašnju dominaciju Instagrama kad su u pitanju moda i ljepota preuzima TikTok.
Omiljena društvena mreža koju osobito cijene pripadnici tzv. generacije Z postaje sve utjecajnija i kad su u pitanju najnoviji beauty trendovi te je neiscrpno mjesto kad su u pitanju uvijek dobrodošli 'uradi sama' trikovi ili kvalitetni kozmetički proizvodi za koje ne treba iskeširati mjesečnu plaću.
Milenijalke na TikToku dijele svoja iskustva kad su u pitanju beauty trikovi ili savjeti za njegu, a među trenutačno najpopularnijim brendom je američki brend CeraVe, dobro poznat po kvalitetnim proizvodima po pristupačnim cijenama te odnedavno dostupan i u Hrvatskoj.
Sredstva za čišćenje i hidratantna krema s potpisom ovog brenda su apsolutni hit, a CeraVe je pohvalio i beauty influencer Hyram Yarbro, kojeg prate milijuni ljubitelja kozmetike.
Kozmetički proizvodi ovog brenda osvojili su i holivudske zvijezde poput Blake Lively, Olivije Wilde i Gabrielle Union, koje si zasigurno mogu priuštiti i puno skuplje proizvode od svima pristupačnog CeraVea.
Britanska ikona stila i poznata voditeljica Alexa Chung također obožava proizvode s potpisom američkog brenda i posebno ističe Face Moisturising Lotion s UV faktorom 35 i bez mirisa, koji joj je, kako kaže, spasio kožu kad su se pojavili problemi s prištićima.
Iako je nastao 2005., CeraVe nekoliko posljednjih godina uživa kultni status, pogotovo među mlađom publikom, dijelom zahvaljujući popularnom beauty influenceru Hyramu Yarbrou koji otvoreno preporučuje njihove proizvode, pogotovo cleansere i kreme za lice, ali i Tik Toku.
Od prošloga mjeseca proizvodi ovog beauty brenda mogu se kupiti i u Hrvatskoj.
'Specifičnost brenda CeraVe je to što ima čvrstu dermatološku pozadinu, razvili su ga dermatolozi. Uz to, njegova važna karakteristika je iznimna učinkovitost, ali i vrlo pristupačan cjenovni rang kada govorimo o dermokozmetičkim proizvodima', objašnjava Kristijan Božić, marketing direktor Cerave & La Roche-Posaya.
Cijene proizvoda kreću se od 60-ak (hidratantna emulzija za čišćenje) do 105 kuna, koliko košta hidratantni losion (473 ml), a dostupni su u odabranim ljekarnama diljem Hrvatske, ali i online.