SVI GA HVALE

Ovaj pristupačni beauty brend osvojio je TikTok, ali i poznate ljepotice poput Blake Lively i Alexe Chung

08.03.2021 u 14:50

Bionic
Reading

TikTok više nije mjesto na kojem možemo vidjeti samo najluđe plesne izazove ili opskurna videa. Sve popularnija društvena mreža postaje omiljena i za beauty influencerice

Popularnost društvenih mreža ne pada, a sve više dosadašnju dominaciju Instagrama kad su u pitanju moda i ljepota preuzima TikTok.

Omiljena društvena mreža koju osobito cijene pripadnici tzv. generacije Z postaje sve utjecajnija i kad su u pitanju najnoviji beauty trendovi te je neiscrpno mjesto kad su u pitanju uvijek dobrodošli 'uradi sama' trikovi ili kvalitetni kozmetički proizvodi za koje ne treba iskeširati mjesečnu plaću.

@cerave

Enter to win CeraVe skincare essentials 💙 #C#eraVe sweepstakes 💙 Link in bio. US Only. Official Rules, go to bit.ly/CVRule

♬ Share Skincare - CeraVe

Milenijalke na TikToku dijele svoja iskustva kad su u pitanju beauty trikovi ili savjeti za njegu, a među trenutačno najpopularnijim brendom je američki brend CeraVe, dobro poznat po kvalitetnim proizvodima po pristupačnim cijenama te odnedavno dostupan i u Hrvatskoj.

Sredstva za čišćenje i hidratantna krema s potpisom ovog brenda su apsolutni hit, a CeraVe je pohvalio i beauty influencer Hyram Yarbro, kojeg prate milijuni ljubitelja kozmetike.

Kozmetički proizvodi ovog brenda osvojili su i holivudske zvijezde poput Blake Lively, Olivije Wilde i Gabrielle Union, koje si zasigurno mogu priuštiti i puno skuplje proizvode od svima pristupačnog CeraVea.

Britanska ikona stila i poznata voditeljica Alexa Chung također obožava proizvode s potpisom američkog brenda i posebno ističe Face Moisturising Lotion s UV faktorom 35 i bez mirisa, koji joj je, kako kaže, spasio kožu kad su se pojavili problemi s prištićima.

Iako je nastao 2005., CeraVe nekoliko posljednjih godina uživa kultni status, pogotovo među mlađom publikom, dijelom zahvaljujući popularnom beauty influenceru Hyramu Yarbrou koji otvoreno preporučuje njihove proizvode, pogotovo cleansere i kreme za lice, ali i Tik Toku.

Od prošloga mjeseca proizvodi ovog beauty brenda mogu se kupiti i u Hrvatskoj.

'Specifičnost brenda CeraVe je to što ima čvrstu dermatološku pozadinu, razvili su ga dermatolozi. Uz to, njegova važna karakteristika je iznimna učinkovitost, ali i vrlo pristupačan cjenovni rang kada govorimo o dermokozmetičkim proizvodima', objašnjava Kristijan Božić, marketing direktor Cerave & La Roche-Posaya.

Cijene proizvoda kreću se od 60-ak (hidratantna emulzija za čišćenje) do 105 kuna, koliko košta hidratantni losion (473 ml), a dostupni su u odabranim ljekarnama diljem Hrvatske, ali i online.