Porsche 911 Turbo
Izvor: Promo fotografije / Autor: porsche
Porsche 911 Turbo
Izvor: Promo fotografije / Autor: porsche
Porsche slavi 50. rođendan ove godine, a 911 Turbo - 40. Pravo je vrijeme, stoga, za novu generaciju
Kako smo već navikli od Porschea, novi turbak diskretno je unaprijeđen u svakom pogledu, a od najvećih novosti valja spomenuti upravljanje stražnjim kotačima te izostavljanje manualnog mjenjača iz ponude.
Šesterocilindrični bokser 3.8 l pomoću turbopunjača varijabilne geometrije izvlači 520 Ks, odnosno 560 KS u varijanti Turbo S, te ih na sva četiri kotača prenosi putem nove generacije elektronski kontroliranog integralnog višelamelnog vodom hlađenog pogona i sedmerostupanjskog automatiziranog mjenjača s dvije spojke.
Obračunavanje s ubrzanjem od 0 do 100 km/h traje 3,2 sekunde, dok je Turbo S desetinku brži. Maksimalna brzina je nešto manja od 320 km/h.
Upravljanje stražnjim kotačima potpuno je automatsko te pruža otklon u odnosu na prednje kotače od 2,8 stupnjeva ovisno o brzini. Pri manjim brzinama Turbo se stoga ponaša kao da mu je međusovinski razmak kraći za 250 mm, dok je pri većim brzinama, iznad 80 km/h, situacija obrnuta pa sustav ostavlja dojam da je međuosovinski razmak automobila 500 mm duži.
Novi 911 Turbo je i 16 posto učinkovitiji pa u kombiniranom ciklusu, prema Porscheovim podacima, troši manje od deset litara goriva na stotinu kilometara.
Cijena? Od 162.500 eura naviše.