Prema podacima stranice Lyst, ove sezone pet je specifičnih trendova koji se visoko penju na listi želja modnih ovisnica
Da bi došla do podataka o vrućim jesenskim trendovima, modna platforma Lyst kao izvor koristila je 12 tisuća stranica web trgovina iz mjeseca u mjesec, paralelno uspoređujući pretraživanje kupaca i podatke o prodaji.
'Analitičarski tim Lysta nadzirao je web pretraživanja kupaca u realnom vremenu i globalne brojke o prodaji s ciljem pronalaska predmeta koji najviše intrigiraju modno osviještene potrošače', objašnjava Lyst, dodajući: 'Dobiveni rezultati dokazuju da su urbani stajlinzi za vrijeme tjedana mode postali glavni okidač za pojačano pretraživanje i kupnju specifičnih komada.'
Čisti primjer toga je torba Pierce irskog dizajnera J.W. Andersona. Potraga za njom u vrijeme modnih mjeseci povećala se za rekordnih 300 posto, rezultiravši prodajom većom za 78 posto.
Sljedeći popularni trend odnosi se na takozvane step-hemmed traperice, koje karakteriziraju nedovršeni i neravni rubovi nogavica. Potraga za ovakvim modelom traperica narasla je za 140 posto, a 15 posto povećala se njihova prodaja.
Uz spomenute predmete, modno osviješteni potrošači za vrijeme modnih mjeseci najviše su pretraživali i kupovali komade od luksuznog baršuna, one u roza boji te modele loaferica nalik natikačama s krznenom podstavom, djelo popularnog brenda Gucci