Svakog tromjesečja modna tražilica Lyst objavljuje svoj indeks brendova i komada koji su obilježili prethodne mjesece, a zahvaljujući Taylor Swift, njujorški brend Area trijumfira must-have modelom traperica
Podaci iz Lystovog Indexa pokazuju da slavne osobe još igraju snažnu ulogu u oblikovanju modnih trendova. U veljači je Taylor Swift na Super Bowlu pokazala svoj posljednji look za ovu NFL sezonu, a njezin papreno skup stajling privukao je popriličnu pažnju. Na tribinama se pojavila u korzetu Dion Lee (670 eura), bomber jakni Wear by Erin Andrews (120 eura) i trapericama Area, ukrašenima prorezima i sjajnim detaljima (655 eura). A upravo su traperice s prorezima obrubljenim kristalima izazvale pravu senzaciju na modnoj sceni i, sudeći prema podacima Lystovog Indexa, na pomolu je novi megatrend. Naime potražnja za njima porasla je u ovom kvartalu za vrtoglavih 284 posto.
U korak s time pretraživanje njegovih proizvoda od tada je poraslo za 37 posto u posljednja tri mjeseca, što ga čini jednim od najbrže rastućih u kvartalu izvan '20 najvrućih brendova'. Haljina Prong Ricka Owensa također je profitirala od podrške slavnih osoba. Nakon debija u kolekciji za proljeće/ljeto 2022., dizajn je uočen na Palomi Elsesser i Cardi B., a kada je Kim Kardashian nosila kratku verziju u siječnju, pretraživanja na Lystu porasla su za 165 posto. Tako ovo tromjesečje označava prvi put da su se par traperica ili haljina našli na popisu najpopularnijih proizvoda Lyst Indexa u godinu dana.
Inače, Area je studio za dizajn mode i dodataka, a specijaliziran je za kvalitetnu izradu, razvoj tekstila i inovativno ukrašavanje. Osnovali su ga 2014. Piotrek Pansczczyk i Beckett Fogg u središtu New Yorka, a od lansiranja je stekao mnoštvo sljedbenika svojim modernim i bezvremenskim pogledom na ljepotu i glamur.
znak prestiža
Poznata lica ni ove godine nisu propustila Super Bowl, evo tko se pojavio
Fogg je porijeklom iz Lexingtona u Kentuckyju, a Pansczczyk je rođen u Poljskoj i odrastao u Nizozemskoj. Nakon rada za Calvin Klein i Chloé, dvojac se upoznao u školi dizajna Parsons dok su studirali modni dizajn i društvo. U zajedničkom radu stapaju svoje raznoliko podrijetlo kako bi istražili konceptualizirane ideje glamura.
Istraživanje percepcije ženstvenosti i ljepote stalna je nit vodilja ovog brenda; načini na koje se ti ideali razvijaju i mijenjaju kroz vrijeme i kulture pokretačka im je i inspirativna sila. Ispitivanjem i izazivanjem ideala ljepote, Area slavi dualnost i zajedništvo.
Osnivači Fogg i Pansczczyk odrasli su u pop kulturi ranih 2000-ih. Modni dvojac je svoj brend nazvao po legendarnom noćnom klubu na Manhattanu, čime je njihova misija postala odijevati žene tako da nikada ne moraju čekati u redu. Stilski potpis im je duhovit, glamurozan, razigran, dekadentan i obilježen pop energijom.
Nije im trebalo dugo da skupe dugačak popis slavnih klijenata, a medijska pozornost dio je DNK brenda. Međutim dublje se nalazi predanost osnivača inkluzivnosti: svi su pozvani na zabavu. U ponudi vas tako očekuju traper, tvid i mnoštvo kristala – svi sastojci potrebni za noćni izlazak.