KAKO NAS VARAJU

Padate li na ove fore i nesvjesno trošite više?

24.03.2014 u 07:02

Bionic
Reading

Zaigrali ste loto i niste ništa dobili, ali s vremenom se to pretvorilo u tjedni ritual? Ovo je samo jedan od nekoliko načina na koje bezveze trošite novac, a nemate neke koristi

Izbjegavate skupa jela u restoranu

Magazin Opiše kako restorani često stavljaju najskuplja jela na desnu stranu menija znajući da ćete vjerojatno ondje prvo pogledati. A zašto je to važno? Tako ćete upasti u zamku i odlučiti se za nešto povoljnije poput špageta i umaka bolonjez, što je u puno slučajeva najprofitabilnije jelo u mnogim restoranima.

Idući put krenite od kraja menija jer ta jela obično imaju dobar omjer cijene i ponuđenog, a lakše ćete odoljeti skupljem meniju, koliko god primamljiv bio.

Kupovina preko interneta

Ako se nalazite u trgovini, odmah ćete primijetiti skuplje stvari, ali dok ste u ugodnom okruženju svoga doma i klikate po internetu, sve je malo drugačije.

U nedavnom istraživanju tvrtke LivePerson polovica od 6.000 ispitanika priznala je da pada na impulzivnu online kupnju. Postoje programi koji sprečavaju trgovine da sačuvaju vaše podatke ako ste jednom nešto kupili online od njih i ne čuvaju njihove podatke na vašem računalu. Ako se opet pokušavate vratiti na njihovu stranicu, ekran će se zacrniti na 30 sekundi, a to je dovoljno da promislite treba li vam ono što ste naumili kupiti.

Igranje lutrije

Vjerojatno vam ne moramo objašnjavati da u igrama na sreću imate najmanje šanse da bilo što zaradite, ali ponekad je teško odoljeti nadi da će jedan listić riješiti sve naše financijske probleme. Ponekad i nije strašno malo se zabaviti iščekivanjem hoće li vas sreća poslužiti, ali ako redovno uplaćujete za igre na sreću, zaista bacate novac.

Odlazak u kupnju za vrijeme pauze

Ako želite uštedjeti vrijeme i bolje iskoristiti vikend pa odlazite u trgovine i na tržnicu preko tjedna, i to za vrijeme pauze na poslu, nećete uštedjeti novac. Naime trgovci znaju da najviše ljudi kupuje vikendom pa tada imaju i bolju ponudu i bolje cijene.

Osim toga, znanstveno je dokazano da ćemo manje kupovati ako se nalazimo u gužvi, okruženi ljudima, jer nas to nervira.