NOVA KAMPANJA

Pazite se Kylie i Kendall, pokorit će vas Liv! Svijet influencera mijenja se iz temelja

09.02.2019 u 12:02

Bionic
Reading

Oglašivačkom industrijom već neko vrijeme vladaju nove zvijezde mnogih marketinških kampanja poput sveprisutnih influencera koji su zagospodarili društvenim mrežama gdje su stvorili vojsku vjernih pratitelja

Nije ni čudo da ih brendovi naprosto obožavaju i zasipaju ponudama zbog ogromnog utjecaja na obožavatelje.

No kao vrlo ozbiljna prijetnja već etabliranim influencericama poput sestara iz klana Kardashian-Jenner, Belle i Gigi Hadid, slavne ljepotice Emily Ratajkowski ili popularnim glazbenicama kao što su Selena Gomez ili Taylor Swift, je nova generacija tzv. virtualnih influencera koji postoje u virtualnom svijetu.

Možda vam njihova imena ne znače puno, ali svakako ih zapamtite! Lil Miquela, Shudu Gram, Ronnie Blawko i Noonoouri su virtualni influenceri koji su u vrlo kratkom vremenu postali superzvijezde na društvenim medijima.

View this post on Instagram

yes boys can b gamers 2

A post shared by 🅱️LAWKO (@blawko22) on

Najnovija među njima je Liv, šarmantna virtualna ljepotica kratke smeđe kose koja je ovih dana na svjetsku scenu stigla u reklamnoj kampanji za novi Renault KADJAR.

Ona je prva virtualna ambasadorica neke autokompanije, a računalno ju je generirala pariška marketinška agencija Publicis Conseil, fokusirajući se na aktualni trend preseljenja života iz stvarnog u digitalno stvoreni, prividni svijet. Zapravo, detaljno analizirajući masovnu upotrebu društvenih mreža, shvatili su da u današnje vrijeme svi vodimo i stvarni, ali i virtualni život.

Renault KADJAR i Liv
  • Renault KADJAR i Liv
  • Renault KADJAR i Liv
  • Renault KADJAR i Liv
  • Renault KADJAR i Liv
  • Renault KADJAR i Liv
    +2
Renault KADJAR Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Štoviše, odrasla osoba, kažu najnovija istraživanja, na internetu prosječno provodi nimalo zanemariva tri i pol sata dnevno. Naši su se stvarni i virtualni svjetovi i životi sad zapravo toliko isprepleli da je već gotovo nemoguće povući granicu između njih.

'Proizvodnja automobila za stvarne ljude, za njihov svakodnevni život i za njihova putovanja, oduvijek je bila Renaultov raison d'être. To već desetljećima uostalom otkriva naš slogan 'Strast za životom', a nastavlja se i danas kad smo lansirali naš novi SUV, Kadjar. Ima li boljeg načina za to nego da nam ga predstavi prva virtualna ambasadorica u svijetu automobila? I zbog toga doista vrijedi pogledati video u kojem se prvi put pojavljuje Liv koja tijekom vožnje u novom Kadjaru doista doživljava osjećaje zbog kojih se osjeća sve više i više živa i stvarna, sve dok ne postane potpuno ljudska', objašnjava Gaëlle Le Grouiec, Renaultova direktorica marketinških komunikacija.

Izvor: Promo fotografije / Autor: YouTube

Treba spomenuti kako je i prije Liv, bilo virtualnih ljepotica, zvijezda marketinških kampanja pa je tako slavni američki dizajner Marc Jacobs 2013. dizajnirao odjeću za nastupe u sklopu svjetske turneje Hatsune Miku, japanske hologramske pop pjevačice. Za svoju kolekciju proljeće/ljeto 2016., Nicolas Ghesquière, kreativni direktor modne kuće Louis Vuitton, odabrao je Lightning, junakinju videoigre Final Fantasy, kao lice svoje reklamne kampanje Series 4. No u zadnje dvije godine, raste utjecaj i značaj ovih likova koji postoje samo u videoigrama.

Mnogi se brendovi - zasad samo u svijetu mode i ljepote - sve više koriste njihovim talentom kako bi ušli na ciljno tržište milenijalaca.

View this post on Instagram

On her way. ⬆️

A post shared by *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) on

Najpoznatija među njima, Lil Miquela prvi se put pojavila krajem travnja 2016. Španjolskog, brazilskog i američkog je podrijetla, a na Instagramu ima 1,5 milijuna pratitelja. Tijekom zadnjeg Tjedna mode preuzela je vođenje profila na Instagramu modne kuće Prada kada je ta modna kuća predstavljala svoju kolekciju za jesen/zimu 2018./2019. U veljači 2018., ova influencerica s društvenih medija postala je ikonom vizažistice Pat McGrath te je tako u stopu pratila Naomi Campbell, Hailey Baldwin i Slick Woods.

Shudu, afrički top model, koju je u travnju 2017. osmislio londonski modni fotograf Cameron James Wilson, ima preko 151 tisuća pratitelja na Instagramu i surađuje s modnim kućama Prada i Chanel te modnim brendom Fenty iza koje stoji pop zvijezda. U kolovozu ove godine, Olivier Rousteing, kreativni direktor modne kuće Pierre Balmain, angažirao ju je u sklopu svoje kampanje 'Balmain Army', uz bok Margot i Zhi, dva avatara koja je osmislio posebno za tu prigodu.

Među virtualnim ljepoticama je i neodoljiva Noonoouri, njemački top model koji je nastao u veljači 2018., već ima 182 000 pratitelja i surađuje sa svojim najdražim modnim kućama poput Jacquemus, Gucci, Versace i Buccellati. Noonoouri je 25. svibnja 2018. preuzela je vođenje profila na Instagramu modne kuće Dior povodom predstavljanja cruise kolekcije 2019. koje je održano u najvećoj francuskoj konjušnici Grandes Écuries u gradu Chantillyju. Upravo ju je angažirala modna kuća Dior kako bi sudjelovala u predstavljanju novog ruža Rouge Dior Ultra Rouge. Tu su i Bermuda i njezinih 119 000 pratitelja te Ronnie Blawk, jedini muškarac u skupini, i njegovih 134 000 pratitelja...