Pred PSA grupom koju čine Peugeot i Citroen velike su promjene. U vlasničku strukturu ušao je kineski partner i vlada kao ravnopravni suvlasnici uz obitelj Peugeot, dok je za kormilo zasjeo drugi čovjek Renault-Nissana Carlos Tavares
U idućih nekoliko godina Tavares će morati u potpunosti okrenuti poslovanje francuskog koncerna te ga iz gubitaša ponovno pretvoriti u profitabilnog proizvođača. Bloombergu je otkrio i kako to planira učiniti.
Cilj je, tvrdi, pretvoriti PSA u globalnu kompaniju, te u nadolazećim godinama smanjiti gamu vozila i fokusirati se na one kojima će preplašiti konkurenciju.
Istu strategiju imao je Nissan koji je u proteklih nekoliko godina započevši s Qashqaijem, te kasnije Muranom i Jukeom, a posebice GT-R-om, prije stvarao trendove nego što ih je pratio.
Tavares također od Citroenovog podbrenda DS planira napraviti potpuno novu marku, za što će mu, predviđa, trebati bar dva desetljeća. U planu je i smanjiti broj modela dostupnih određenim tržištima gdje Peugeot-Citroen bilježe gubitke.
Najvažnije tržište za Francuze ostaje Kina gdje do 2015. u suradnji s Dongfengom planiraju povećati proizvodnju za dvije trećine na 750.000 primjeraka te na milijun i pol vozila pet godina kasnije.
Nadajmo se da će u zacrtanim planovima i uspjeti.