KAO NISSAN GT-R?

Peugeot želi manje modela kojima će plašiti konkurenciju

25.02.2014 u 15:54

Bionic
Reading

Pred PSA grupom koju čine Peugeot i Citroen velike su promjene. U vlasničku strukturu ušao je kineski partner i vlada kao ravnopravni suvlasnici uz obitelj Peugeot, dok je za kormilo zasjeo drugi čovjek Renault-Nissana Carlos Tavares

U idućih nekoliko godina Tavares će morati u potpunosti okrenuti poslovanje francuskog koncerna te ga iz gubitaša ponovno pretvoriti u profitabilnog proizvođača. Bloombergu je otkrio i kako to planira učiniti.

Cilj je, tvrdi, pretvoriti PSA u globalnu kompaniju, te u nadolazećim godinama smanjiti gamu vozila i fokusirati se na one kojima će preplašiti konkurenciju.

Istu strategiju imao je Nissan koji je u proteklih nekoliko godina započevši s Qashqaijem, te kasnije Muranom i Jukeom, a posebice GT-R-om, prije stvarao trendove nego što ih je pratio.

Tavares također od Citroenovog podbrenda DS planira napraviti potpuno novu marku, za što će mu, predviđa, trebati bar dva desetljeća. U planu je i smanjiti broj modela dostupnih određenim tržištima gdje Peugeot-Citroen bilježe gubitke.

Najvažnije tržište za Francuze ostaje Kina gdje do 2015. u suradnji s Dongfengom planiraju povećati proizvodnju za dvije trećine na 750.000 primjeraka te na milijun i pol vozila pet godina kasnije.

Nadajmo se da će u zacrtanim planovima i uspjeti.