Zagrebačka pivovara i Robert Knjaz započeli snimanje kratkog filma za kampanju 'Razmisli'. U tom filmu Enis Bešlagić i Željko Pervan upozoravaju na opasnost neodgovornog konzumiranja alkohola i zloupotrebe alkohola kod maloljetnika
U sklopu nacionalne kampanje 'Razmisli' koju Zagrebačka pivovara provodi već šestu godinu zaredom, u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje započelo je snimanje kratkog edukacijskog filma autora Roberta Knjaza. Film je zamišljen kao nastavni materijal za edukaciju u sklopu zdravstvenog odgoja u osnovnim i srednjim školama, a u njemu sudjeluju mnogobrojni stručnjaci i poznate osobe poput Enisa Bešlagića Željka Pervana s ciljem podizanja svijesti i edukacije maloljetnika o opasnostima zloupotrebe alkohola te podizanja svijesti javnosti o odgovornom konzumiranju.
Film, snimljen u sklopu kampanje 'Razmisli – treba znati stati', bavi se problemima s kojima se maloljetnici suočavaju kada zloupotrebljavaju alkohol.
Tijekom snimanja svoje mišljenje o tom problemu izrazili su i stručnjaci u tom području dr. Robert Torre iz Klinike za psihijatriju KBC-a Sestara milosrdnica, prim. dr. sc. Marina Kuzman, voditeljica Službe za školsku i adolescentnu medicinu Zavoda za javno zdravstvo, dr. sc. Iva Pejnović Franelić, voditeljica Odjela za mentalno zdravlje i prevenciju ovisnosti HZJZ-a, te dr. Slobodanka Keleuva, pomoćnica ravnatelja za kvalitetu zdravstvene zaštite.
S obzirom na to da u današnje vrijeme mladi odrastaju u okolini u kojoj je dostupnost alkoholnih pića vrlo velika, a njihova potrošnja prihvatljiva i uobičajena, Zagrebačka pivovara prepoznala je potrebu edukacije maloljetnika i opće javnosti o tom problemu zbog negativnog utjecaja na zdravlje te kršenja zakonskih propisa koji zabranjuju prodaju i konzumaciju alkohola maloljetnicima. Stoga, kao vodeća hrvatska pivovara, ovim edukacijskim filmom želi dodatno upozoriti na opasnosti maloljetničke konzumacije alkohola te podignuti svijest javnosti o tom društveno neprihvatljivom ponašanju.
Kampanja 'Razmisli' pokrenuta je 2008. godine s ciljem podizanja svijesti i edukacije javnosti o odgovornom konzumiranju. Pod komunikacijskom porukom 'Kad piješ, ne vozi' Zagrebačka pivovara sustavno promovira neprihvatljivost konzumacije alkohola i vožnje. Sljedećom temom pod komunikacijskom porukom 'Poštuj mlade, reci im ne' obuhvaćen je problem dostupnosti alkohola maloljetnim osobama i nepoštovanja zakonom regulirane dobne granice za prodaju alkohola. 'Treba znati stati' komunikacijska je poruka u sklopu kampanje 'Razmisli' koja se bavila problemima s kojima se maloljetnici suočavaju kada zloupotrebljavaju alkohol.