'IT' HRVATSKI SUVENIR

Pogledajte duhovite torbe od vreća za krumpire

15.05.2012 u 10:52

Bionic
Reading

'Between Yu and EU', 'Croatia - as it is', 'Far from Russia, close to Italy', samo su neki od zabavnih slogana koje su osmislili domaći dizajneri i aplicirali ih na poljoprivredne vreće. Dobili smo originalan suvenir u obliku modnog dodatka

Dizajneri Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio smislili su seriju nekonvencionalnih turističkih slogana, a nakon njihove objave u jednom tjedniku, dobili su toliko mnogo pozitivnih reakcija da su odlučili koncept razraditi i pretočiti u pravi originalni proizvod.

Tako su nastale torbe izrađene od polipropilenskih poljoprivrednih vreća koje su bile izložene i na Milano Design Weeku. Torbice su upravo krenule u prodaju u zagrebačkom Modusu, poznatoj trgovini vrhunskih dizajnerskih proizvoda, koja je odmah prepoznala potencijal novog dizajnerskog suvenira pa će se tako torbe CROATIA — AS IT IS naći na policama zajedno sa svjetskim brendovima.

'Torbe nisu asesoar za posebne prilike. Nosite ih danju i noću, ostavljajte ih na asfaltu, plaži i na travi, slobodno ih punite udžbenicima, staklenim bocama, hranom u supermarketu, mokrim ručnicima za plažu. Ove su torbe izdržljive i višenamjenske, predviđene za privlačenje pažnje i nošenje velikih tereta. Budu li nakon nekog vremena izgledale potrošeno i prljavo, to vas ne treba brinuti. Izgledat će i dalje cool', objašnjavaju dizajneri koje svaki dan netko preko Facebooka pita kako se mogu dočepati jedne od torbica...