Lana del Rey ima ugovor s Nextom, prestižnom agencijom za modele, njezina je frizura postala tražena u salonima, Mulberry je po njoj nazvao torbu, bila je na naslovnici britanskog Voguea... Uoči jesenske sezone objavljeno je i da će 26-godišnja pjevačica voditi kampanju modnog giganta H&M-a
Chloe Bowers, PR menadžerica H&M-a, izjavila je da su tražili ikonu stila i pjevačicu koja bi bila njihovo lice: 'Lana del Rey bila je savršen izbor. Mislimo da ona pokazuje našu odjeću na vrlo inspirativan način.' U TV reklami H&M-a glazbena ćepodloga biti njezin hit 'Blue Velvet'.
Tema kampanja je, piše Daily Mail, moderna žena mekog stava, budući da su ove jeseni naglašene obline i struk. Fokus je na pletenini i tvidu, a dominiraju boje pudera i dodaci u boji vina.
'Raspoloženje je vrlo LA Noir', objasnio je kreativni direktor H&M-a Donald Schneider.
Na fotografijama koje su snimili Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, Del Rey - pravom imenom Elizabeth Grant - nosi blijedo ružičastu vestu od angore i hlače.
Ranije ove godine, Lana je priznala da je jako počašćena što je Mulberry dao ime torbi iz njezine kolekcije po njoj:
'Volim taj dizajn, savršeni je spoj između stare holivudske škole i suvremenog stila. Velika je čast kad takav klasik i prestižni brand imenuje torbu po tebi.'